رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳
  • السبت ۲۰ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Saturday 27 July

مجموعه «سارا و سامان ۳» از تولیدات مرکز پویانمایی صبا هر روز ساعت ۱۰:۴۵ از شبکه پویا روی آنتن می‌رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این پویانمایی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ناهید صمدی امین در ۱۳ قسمت هفت دقیقه‌ای با تکنیک کات اوت برای گروه سنی خردسال تولید شده است.در […]

مجموعه «سارا و سامان ۳» از تولیدات مرکز پویانمایی صبا هر روز ساعت ۱۰:۴۵ از شبکه پویا روی آنتن می‌رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، این پویانمایی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ناهید صمدی امین در ۱۳ قسمت هفت دقیقه‌ای با تکنیک کات اوت برای گروه سنی خردسال تولید شده است.در این مجموعه سارا شش ساله و سامان سه ساله، همراه پدر کارمند و مادر خانه‌دار در یک آپارتمان زندگی می‌کنند. در طبقه دیگر آپارتمان هم‌بازی‌های آن‌ها نرگس و نسیم دوقلوهای چهار ساله هستند که پدر و مادر علی آقا صاحب سوپر مارکت کوچک محله و مرضیه خانم پرستار درمانگاه هستند.
پدر بزرگ سارا و سامان که در محله‌ای دیگر زندگی می‌کند، هروقت به خانه آن‌ها می‌آید با بچه‌ها بازی می‌کند. اتفاقات مختلفی برای سارا و سامان در هر قسمت می‌افتد که در پایان هر قسمت نتایج مثبت آن اتفاق نمایش داده می شود.
در این مجموعه سعی شده به بررسی حالت ها و ترس های کودک از نقطه نظر آموزه ها و تجربه های جدید زندگی پرداخته شود و نیز با در نظر گرفتن اینکه خانواده تا چه حد در برطرف کردن مسائل ومشکلات کودک می تواند موثرباشد بیشتر پرداخته می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار