رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۵ مرداد ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ محرم ۱۴۴۶
  • 2024 Friday 26 July

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، اکران اکشنِ بحث‌برانگیزِ روزِ سینمای امریکا، «Civil War» ساخته‌ی الکس گارلند در شصت و یکمین مراسم «فیلم بزرگ روی پرده‌ی بزرگ» کافه سینما در فرهنگسرای ارسباران. کافه سینما و فرهنگسرای ارسباران برگزار می کنند: نمایش و نقد، نسخه ویژه ای از فیلم «Civil War» الکس گارلند […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، اکران اکشنِ بحث‌برانگیزِ روزِ سینمای امریکا، «Civil War» ساخته‌ی الکس گارلند در شصت و یکمین مراسم «فیلم بزرگ روی پرده‌ی بزرگ» کافه سینما در فرهنگسرای ارسباران.

کافه سینما و فرهنگسرای ارسباران برگزار می کنند:
نمایش و نقد، نسخه ویژه ای از فیلم «Civil War» الکس گارلند محصول ۲۰۲۴ با زیرنویس فارسی، در سالن وسیع فرهنگسرای ارسباران

فیلم «Civil War» یک فیلم جنگی، اکشن، ماجراجویی، معمایی، علمی تخیلی، درام و هیجان انگیز محصول سال ۲۰۲۴ کشورهای آمریکا و انگلستان است . بازیگرانی همچون کریستین دانست، واگنر مورا، کیلی اسپینی، استیون مک‌کینلی هندرسون و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم درباره تیمی از روزنامه‌نگاران است که تلاش می‌کنند تا در طول جنگ داخلی آمریکا که به سرعت در حال تشدید شدن است، زنده بمانند تا حقیقت را گزارش کنند اما…

با حضور امیر قادری مدیر و سردبیر کافه سینما و گفتگو با علاقه‌مندان سینما پس از اکران فیلم.

چهارشنبه ۹ خرداد ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۸ سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران (خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا/۲۰- ۲۲۸۷۲۸۱۸)

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار