- دوشنبه 23 مهر 1403 - 14:19
- کد خبر : 155822
- رادیو و تلویزیون

ویژه برنامه «زمانه» با موضوع «اول ایمنی بعد…» امشب حوالی ساعت ۲۳ روانه آنتن شبکه دو میشود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاعرسانی سیما، کارگاه و محیط کاری به تبع وضعیت خود، مستعد بروز سوانحی است که میتواند منجر به آسیب به نیروی کار شود و این امر همیشه سلامت کارگران را […]
ویژه برنامه «زمانه» با موضوع «اول ایمنی بعد…» امشب حوالی ساعت ۲۳ روانه آنتن شبکه دو میشود.
به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاعرسانی سیما، کارگاه و محیط کاری به تبع وضعیت خود، مستعد بروز سوانحی است که میتواند منجر به آسیب به نیروی کار شود و این امر همیشه سلامت کارگران را تهدید میکند؛ برنامه «زمانه» به میزبانی «امین سلیمی» در گفتگویی ساختارمند با کارشناسان این امر به بحث و بررسی در خصوص این موضوع با عنوان «اول ایمنی بعد…» می پردازد.این برنامه کاری از گروه معارف شبکه دو سیما به تهیه کنندگی سید مجید اکرمی است که دوشنبه ۲۳ مهر ماه حوالی ساعت ۲۳ روانه آنتن شبکه دو سیما میشود.
نظرات