- شنبه 28 مهر 1403 - 13:55
- کد خبر : 156154
- تئاتر

«لانهی موش ها» به کارگردانی فرزام بابائی و همراهی عباس جمالی و سعید زارعی راهی نوفللوشاتو میشود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، نمایش «لانهی موشها» به نویسندگی و کارگردانی فرزام بابائی به زودی در عمارت نوفللوشاتو روی صحنه خواهد رفت. «لانهی موشها» اثری اکسپرسیونیستی است که در خلاصه داستان آن آمده […]
«لانهی موش ها» به کارگردانی فرزام بابائی و همراهی عباس جمالی و سعید زارعی راهی نوفللوشاتو میشود.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، نمایش «لانهی موشها» به نویسندگی و کارگردانی فرزام بابائی به زودی در عمارت نوفللوشاتو روی صحنه خواهد رفت.
«لانهی موشها» اثری اکسپرسیونیستی است که در خلاصه داستان آن آمده است: «اینجا هیچ پنجرهای نداره!!!»
عباس جمالی، نویسنده و کارگردان تئاتر و همچنین سعید زارعی، بازیگر و کارگردان تئاتر هنرمندانی هستند که در جایگاه مشاور کارگردان و مجری طرح در این پروژه حضور دارند.
این کارگردان پیش از این به عنوان بازیگر در نمایشهای «آپارتمان شماره ۱۳»، «سفیر» و «هدیه جشن سالگرد» حضور داشته است.
اطلاعات و جزئیات این نمایش به زودی منتشر خواهد شد.
نظرات