رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۲۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 4 May

مستند «سرای کهن» تولید شبکه مستند سیما به جشنواره فیلم‌های مستند میراث فرهنگی یادگار راه یافت. به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، تهیه کننده و کارگردان «سرای کهن» دراینباره گفت: این مجموعه  سال ۹۸ با  موضوع حفاظت و مرمت ابنیه تاریخی در شبکه مستند  تولید و پخش شد. حالا قسمت نخست  […]

مستند «سرای کهن» تولید شبکه مستند سیما به جشنواره فیلم‌های مستند میراث فرهنگی یادگار راه یافت.

به گزارش سینماخانه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، تهیه کننده و کارگردان «سرای کهن» دراینباره گفت: این مجموعه  سال ۹۸ با  موضوع حفاظت و مرمت ابنیه تاریخی در شبکه مستند  تولید و پخش شد. حالا قسمت نخست  آن که به حفاظت و مرمت مسجد امام (ره) و سرای میزانی از آثار تاریخی تهران  پرداخته، در بخش سینمای ایران،  مستندهای  نیمه‌بلند  جشنواره یادگار پذیرفته شده است.

محسن رمضان‌زاده  افزود: در این فیلم مستند بینندگان با محمدحسن محبعلی استاد برجسته مرمت ( مرمتگر مسجد امام ره ) و شیوه کار ایشان آشنا می‌شوند.

این مجموعه در شبکه مستند تولید شده و از عوامل آن می‌توان به پژوهش، تهیه‌کننده، کارگردان و تدوین: محسن رمضان زاده،

تصویربردار: رضا مهرزاد، صدابردار و صداگذار: علی نوری، گوینده: شهرام درخشان  و مدیرتولید: جواد توکلی نیا اشاره کرد.

جشنواره فیلم‌های میراث فرهنگی یادگار به میزبانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و با همکاری معاونت امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، شبکه مستند، انجمن کارگردانان سینمای مستند، انجمن سینمای جوانان، صداوسیمای مرکز قزوین، استانداری قزوین و شهرداری قزوین در تاریخ ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ برگزار و نمایش آثاربه صورت آنلاین و از طریق پلتفرم هاشور خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار