رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

جشنواره‌ی آنلاین «کالت کلکته» جایزه اصلی خود را در بخش بهترین فیلم بلند داستانی به فیلم «دم سرد» ساخته عباس رزیجی از ایران اعطاء کرد. فستیوال فیلم «کالت کلکته» که عضو رسمی موسسه فیلم بریتانیا و انجمن فیلم لینکلن آمریکاست، رویدادی است ماهانه و آنلاین که در آن ۲۰ فیلم منتخب از سراسر جهان در […]

جشنواره‌ی آنلاین «کالت کلکته» جایزه اصلی خود را در بخش بهترین فیلم بلند داستانی به فیلم «دم سرد» ساخته عباس رزیجی از ایران اعطاء کرد.

فستیوال فیلم «کالت کلکته» که عضو رسمی موسسه فیلم بریتانیا و انجمن فیلم لینکلن آمریکاست، رویدادی است ماهانه و آنلاین که در آن ۲۰ فیلم منتخب از سراسر جهان در هر شاخه انتخاب می‌شوند و منتقدان در نهایت یک فیلم را از هر شاخه به عنوان برنده انتخاب می‌کند، در انتهای سال نیز تمامی فیلم‌های برگزیده در شاخه‌های گوناگون با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و جایزه «روباه طلایی» به بهترینِ بهترین‌ها اعطاء می‌شود.

فیلم «دم سرد» درباره یک تراجنسی ایرانی است که با وجود تمام مشکلات و سختی‌ها در پی تامین هزینه‌های عمل جراحی‌اش می‌باشد.

ایران تنها کشور مسلمانی است که با بهره مندی از اصول روشنگر مذهب شیعه و بر مبنای فتوای حضرت امام خمینی (ره) با عمل تراجنسیها موافقت داشته و آنها را در جریان عمل جراحی حمایت می‌کند.

بیتا بادران ، مجید مظفری ، نادر نادرپور ، پریچهر ریالی ، حمیده براتی ، یاسین رسولی ، کیمیا ملایی و عزت الله رمضانی فر بازیگران اصلی این فیلم به شمار می‌روند.

از دیگر عوامل این فیلم سینمایی می‌توان از حمیدرضا جهانیان و عباس رزیجی تهیه کنندگان، علی تبریزی مدیر فیلمبرداری، سهراب خسروی تدوینگر ، احمد صالحی صدابردار و صدا گذار ، مژگان طباطبایی مدیر برنامه ریزی ، فاطمه سیدی منشی صحنه ، ارشیا زرین دستیار اول کارگردان ، مجتبی نورمحمدی مدیر تولید ، فتاح ذی نوری عکاس ، عباس رزیجی طراح صحنه و لباس ، علی آشوری مدیر صحنه ، حمیده عابدی مدیر لباس و فرزانه بیضایی طراح چهره پردازی نام برد.

عباس رزیجی آثاری چون «این زن‌ها»، «فراموشی» و تئاترهایی چون «بازی عشق و مرگ»، «شاخک نقره‌ای» و … را در کارنامه کاری خود دارد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار