رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 21 خبر


  • سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 7 May

کارگردان فیلم سینمایی «شهربانو» در آئین معرفی این اثر در اولین روز برگزاری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر توضیحاتی درباره محتوای این فیلم ارائه داد. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، مریم بحرالعلومی، کارگردان فیلم سینمایی «شهربانو» در آئین معرفی این فیلم که روز چهارشنبه ۵ خرداد، […]

کارگردان فیلم سینمایی «شهربانو» در آئین معرفی این اثر در اولین روز برگزاری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر توضیحاتی درباره محتوای این فیلم ارائه داد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، مریم بحرالعلومی، کارگردان فیلم سینمایی «شهربانو» در آئین معرفی این فیلم که روز چهارشنبه ۵ خرداد، در سالن ۶ پردیس سینمایی چارسو نمایش داده شد، گفت: دوست دارم فیلم را ابتدا ببینید و نظرات شما را بدانم، اما به گفتن این نکته بسنده می‌کنم. قصه «شهربانو» از دل جامعه برمی‌آید، از دل من هم برآمده و امیدوارم به دل شما هم بنشیند.

وی افزود: این اولین نمایش رسمی فیلم من است و آن را تقدیم به تمام مادران خطاکار زندانی می کنم و برای هریک آرزوی بخشش از سوی مردم، قانون و جامعه دارم و همچنین برای سایر زندانیان نیز چنین آرزویی دارم.

بحرالعلومی خاطر نشان کرد: به عنوان فیلمسازی که در ابتدای راه هستم، از حضور در جشنواره جهانی فیلم فجر خوشحالم و امیدوارم آن را دوست داشته باشید. برای فیلم «شهربانو» زحمات زیادی کشیده شده است. امیدوارم توانسته باشیم در بخش‌هایی به آرامی و در بخش‌هایی نیز جسورانه حرف‌هایی را که لازم است، مطرح کنیم.

سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از ۵ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده سینما در تهران برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار