رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
لیلا بلوکات سفیر سلامت جهانی «ام اس»

لیلا بلوکات سالهاست فعالیت‌های انسان دوستانه را در میان فعالیت هنری خود گنجانده است و حمایت از بیماری‌های سرطانی، سندرم دان، کودکان معلول، کودکان یتیم حمایت از زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست را جزء وظایف انسانی و اجتماعی خود می داند. وی مدتی است به صورت مستمر با سازمان «ام اس» همکاری داشته و با بسیاری […]

لیلا بلوکات سالهاست فعالیت‌های انسان دوستانه را در میان فعالیت هنری خود گنجانده است و حمایت از بیماری‌های سرطانی، سندرم دان، کودکان معلول، کودکان یتیم حمایت از زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست را جزء وظایف انسانی و اجتماعی خود می داند.

وی مدتی است به صورت مستمر با سازمان «ام اس» همکاری داشته و با بسیاری از مجموعه‌ها که از بیماران سرطانی مراقبت می کنند در ارتباط است. از فعالیت ها و تلاش لیلا بلوکات بازیگر فعال سینما، تئاتر و تلویزیون ایران روز جمعه (۸ خرداد) همزمان با روز بیماران «ام اس» طی مراسمی با حضور ۱۰۰۰ بیمار ام اس تقدیر شد و وی به عنوان«سفیر سلامت جهانی ام اس» منصوب شد.

لیلا بلوکات کارهایی از این دست که به آنها نیکوکاری و خیریه می‌گوییم؛ را  بخشی از زندگی خود می داند  و معتقد است کم و بیش بخشی از زندگی همه آدم‌هاست و فقط بستگی به توان، بضاعت و توجه افراد دارد. او هم اینک سرپرستی ۸ کودک معلول را برعهده دارد. در این مراسم هنرمندان سینما و تلویزیون نیز حضور داشتند.

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار