رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون وزیر بهداشت و سلامت وزیر بهداشت درباره آخرین وضعیت پرونده زنده یاد عباس کیارستمی گفتند. علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسم بزرگداشت زنده یاد کلانتری در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت پرونده پزشکی زنده یاد کیارستمی گفت: می دانم کمیته پزشکی متشکل از نمایندگان سازمان […]

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون وزیر بهداشت و سلامت وزیر بهداشت درباره آخرین وضعیت پرونده زنده یاد عباس کیارستمی گفتند.

علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسم بزرگداشت زنده یاد کلانتری در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت پرونده پزشکی زنده یاد کیارستمی گفت: می دانم کمیته پزشکی متشکل از نمایندگان سازمان نظام پزشکی و مسئولان وزارت بهداشت و پزشکان متخصص مشغول کار هستند و روند درمان از ابتدای بیماری را بررسی می کنند و به زودی نتیجه به اطلاع عموم می رسد.

محمد هادی ایازی معاون اجتماعی وزارت بهداشت نیز در همین زمینه در جمع خبرنگاران گفت: تا آنجا که اطلاع دارم ترکیب حرفه ای پزشکان و معاون دادستان و معاون و قائم مقام وزارت بهداشت پیگیر هستند و امیدواریم خیلی زود نتیجه به اطلاع عموم برسد. شخص وزیر کامل پیگیر هستند و خانواده مرحوم کیارستمی و کانون کارگردانان خانه سینما هم در جریان پرونده هستند.

همچنین وزیر ارشاد درباره انتشاره نشریه «یالثارات» علیرغم لغو مجوز شدنش و دلخوری هنرمندان نیز گفت: طی دو سال گذشته این نشریه تخلفات زیادی داشته و چند هفته پیش لغو مجوز شد که با نظر دادگاه قرار شد فعلا منتشر شود اما طی هفته های اخیر تخلفات دیگری انجام داده که از نظر ما انتشارش غیر قانونی است و باید دادگاه پیگیر تخلفات باشد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار