رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مصطفی زمانی بازیگر سریال «شهرزاد ۲»  درباره این مجموعه و جذابیت آن برای مخاطبانی که یک فصل از آن را دنبال کرده اند، گفت: ذائقه مردم می تواند در طول دوره های زمان تغییر کند و معمولا کارهایی که پیش از این یک فصل از آنها تولید شده اند فصل دوم مورد اختلاف سلیقه هایی […]

مصطفی زمانی بازیگر سریال «شهرزاد ۲»  درباره این مجموعه و جذابیت آن برای مخاطبانی که یک فصل از آن را دنبال کرده اند، گفت: ذائقه مردم می تواند در طول دوره های زمان تغییر کند و معمولا کارهایی که پیش از این یک فصل از آنها تولید شده اند فصل دوم مورد اختلاف سلیقه هایی واقع می شود.

وی ادامه داد: با این حال ما وظیفه خود را انجام می دهیم و فکر خود را درگیر این مساله نمی کنیم و من اطمینان دارم که حسن فتحی به عنوان کارگردان این مجموعه کارش را بلد است و مسلما این اثر به لحاظ کاری بسیار قوی تر است.

بازیگر نقش فرهاد در سریال «شهرزاد» اظهار کرد: زمانیکه ما فصل یک را کار می کردیم، نمی دانستیم چقدر مورد استقبال قرار می گیرد و اکنون هم به دلیل مقایسه هایی که پیش می آید نمی توان نظر قطعی داد. با این حال روحیه ما بیشتر و بالاتر از «شهرزاد ۱» است.

وی درباره حضورش در این سریال که مدتی است تصویربرداری آن آغاز شده است، گفت: کار ما حدود یک ماه است که شروع شده و من در این یک ماه سر کار بوده ام، حدودا روزی ۱۲ ساعت کار می کنیم و چند روز پیش هم در پارک ارم تصویربرداری داشتیم.

این بازیگر درباره داستان فصل دوم «شهرزاد» توضیح داد: داستان از قسمت ۲۹ به بعد اتفاق می افتد ولی نمی توان در این باره نکته ای را بیان کرد چراکه آقای فتحی از ما خواسته اند هیچ توضیحی در این باره ندهیم. ممکن است حتی توضیحی که سربسته است به مخاطب کدی بدهد که نباید داده شود و حساسیت های آقای فتحی به عنوان کارگردان کاملا به حق است.

زمانی در پایان درباره ایفای نقش فرهاد بعد از مدت زمانی طولانی عنوان کرد: وقتی نقشی را به مدت طولانی بازی می کنید اگر بین ایفای دوباره آن فاصله بیفتد باز هم مشکلی بوجود نمی آورد. من در این سری اولین دیالوگ را که گفتم روحیات و ویژگی های فرهاد خودش آمد چون در ناخودآگاه من حضور داشت و فقط لازم بود سعی کنم تمرکز داشته باشم و او را دوباره پیدا کنم و این کار سختی برای من نبود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار