رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

سینا معتضدی مدیر شبکه امید گفت: بچه های مدرسه همت یک مجموعهٔ تلویزیونی با محوریت نوجوانان به کارگردانی «رضا میرکریمی» است که در سال ۱۳۷۶-۱۳۷۵ تولید شده است. وی افزود: این مجموعه تلویزیونی که در ۱۳ قسمت ۵۰ دقیقه ای تقدیم نوجوانان ایرانی می شود، درباره تعدادی دانش آموز است که در مدرسه راهنمایی «همت» […]

سینا معتضدی مدیر شبکه امید گفت: بچه های مدرسه همت یک مجموعهٔ تلویزیونی با محوریت نوجوانان به کارگردانی «رضا میرکریمی» است که در سال ۱۳۷۶-۱۳۷۵ تولید شده است.

وی افزود: این مجموعه تلویزیونی که در ۱۳ قسمت ۵۰ دقیقه ای تقدیم نوجوانان ایرانی می شود، درباره تعدادی دانش آموز است که در مدرسه راهنمایی «همت» به طور شبانه‌روزی تحصیل و زندگی می‌کنند هر بار با ماجرایی تازه روبرو می‌شوند.

معتضدی اظهار کرد: در این مجموعه علاوه بر مهران رجبی  بازیگر محبوب، محرم بسیم, مسعود جدی, حسین عابدینی ,یدالله حبیبی, مسعود ریاضی, علی رمضانی و حسن حسن‌زاده نیز به ایفای نقش پرداخته اند.

وی افزود: این مجموعه از امشب هر شب راس ساعت ۲۰ از شبکه امید پخش می‌شود و تکرار آن در روزهای عادی هفته در ساعت ۱۴ و در روزهای پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل در ساعت ۱۰ صبح می‌باشد.

منبع : تسنیم

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار