رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

غلام‌رضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش از برنامه تعطیلی سینماها در ایام اربعین حسینی و شرایط نمایش فیلم‌های خاص در این ایام خبر داد.  غلام‌رضا فرجی درمورد تعطیلی سینماها در سرتاسر کشور گفت: «سینماهای سرتاسر کشور از ساعت ۱۹ روز شنبه، ۲۹ آبان‌ماه تعطیل می‌شوند و پس از اربعین حسینی، از صبح روز دوشنبه کار […]

غلام‌رضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش از برنامه تعطیلی سینماها در ایام اربعین حسینی و شرایط نمایش فیلم‌های خاص در این ایام خبر داد.

 غلام‌رضا فرجی درمورد تعطیلی سینماها در سرتاسر کشور گفت: «سینماهای سرتاسر کشور از ساعت ۱۹ روز شنبه، ۲۹ آبان‌ماه تعطیل می‌شوند و پس از اربعین حسینی، از صبح روز دوشنبه کار خود را از سر می‌گیرند.»

فرجی درمورد شرایط نمایش برخی از فیلم‌ها با موضوع‌‌های خاص در چنین روزهایی که دیگر فیلم‌های اکران نمی‌شوند، هم گفت: «اگر وزارت ارشاد با نمایش فیلم‌هایی که توزیع‌کننده یا تهیه‌کننده‌اش تقاضای نمایش فیلم‌شان در ایام تعطیلی را داشته باشند، موافقت کند، مجوزی را برای شورای صنفی نمایش ارسال می‌کند و در این شرایط فیلم مورد نظر در ایام تعطیل به اکران خود ادامه می‌دهد. در حال حاضر هیچ مجوزی برای نمایش فیلم‌های روی پرده در ایام اربعین به شورای صنفی نمایش ارسال نشده است.»

منبع : خبرگزاری آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار