رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم «گیتا» و «وارونگی» از ابتدای دی‌ماه در سینماها اکران می‌شوند. غلامرضا فرجی ـ سخنگوی شورای صنفی نمایش‌ ـ درباره مصوبات جلسه ۲۹ آذر این شورا گفت: اکران فیلم «گیتا» به کارگردانی مسعود مددی از چهارشنبه، اول دی‌ماه در یکی از سالن‌های سینما آزادی آغاز می‌شود و فیلم «وارونگی» به کارگردانی بهنام بهزادی هم از […]

فیلم «گیتا» و «وارونگی» از ابتدای دی‌ماه در سینماها اکران می‌شوند.

غلامرضا فرجی ـ سخنگوی شورای صنفی نمایش‌ ـ درباره مصوبات جلسه ۲۹ آذر این شورا گفت: اکران فیلم «گیتا» به کارگردانی مسعود مددی از چهارشنبه، اول دی‌ماه در یکی از سالن‌های سینما آزادی آغاز می‌شود و فیلم «وارونگی» به کارگردانی بهنام بهزادی هم از همین تاریخ در گروه آزاد به نمایش درخواهد آمد.

او افزود: همچنین اکران فیلم «یتیم‌خانه ایران» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی در سینما آزادی و سالن‌های آزاد  ادامه دارد.

فرجی با اشاره به اینکه بقیه فیلم‌ها به دلیل اینکه کف فروش بالایی داشتند، همچنان در سینماهای خود نمایش داده می‌شوند، تاکید کرد که فیلم «محمد رسول‌ الله (ص)» مجید مجیدی هم در یک سالن پردیس کورش فعلا اکران می‌شود.

داستان فیلم «گیتا» روایت زندگی گیتا و همسرش امیر است که دل‌مشغولی‌های ساده خود را دارند. گیتا بعد از گذشت دو سه سال از رفتن پسرش به خارج از کشور هنوز بشدت دلتنگ است و دوری او را برنمی‌تابد. فارغ از همه تدابیر و دلخوشی‌های ساده آن‌ها، سرنوشت تغییرات پیچیده و غیرمنتظره‌ای برایشان رقم می‌زند.

postergita1

مسعود مددی فیلمنامه اثر را به صورت مشترک با میترا تیموریان نوشته است و مریلا زارعی، حمیدرضا آذرنگ، سارا بهرامی، بهناز جعفری، نادر فلاح، یلدا قشقایی، کتایون سالکی، محمدحسین محمدیان و رامین افشاری در آن به ایفای نقش می‌پردازند. مجید شیخ انصاری نیز تهیه کننده این فیلم سینمایی است.

همچنین در خط داستانی «وارونگی» آمده است:«سهیل پس از چندین سال، نشانی نیلوفر را پیدا کرده و به سراغش آمده است. رابطه‌ی آنها که در گذشته ناکام مانده، حالا در آستانه شکل‌گیری دوباره است.»

postervaroonegi1

سحر دولتشاهی، علی مصفا، ستاره پسیانی، رویا جاویدنیا،علیرضا آقاخانی، شیرین یزدان‌بخش و ستاره حسینی، پیام یزدانی، مجتبی نم نبات،عباد کریمی بازیگران وارونگی هستند.

منبع : ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار