رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
ناردونه بدون گلزار در شب یلدا

فضای مجازی، ستاره سینما را از تلویزیون فراری داد!

محمد حسین رضوی، تهیه‌کننده برنامه «ناردونه» به حاشیه‌های پیش‌آمده در برخی از سایت‌ها درباره حضور گلزار در ویژه برنامه شب یلدای شبکه پنج پاسخ داد. در مطلبی که رضوی منتشر کرده، آمده است: «بسم الله الرحمن الرحیم ۱: از حدود یک ماه پیش تولید ویژه برنامه شب یلدا را شروع کردیم. قدم سخت و دشواری […]

محمد حسین رضوی، تهیه‌کننده برنامه «ناردونه» به حاشیه‌های پیش‌آمده در برخی از سایت‌ها درباره حضور گلزار در ویژه برنامه شب یلدای شبکه پنج پاسخ داد.

در مطلبی که رضوی منتشر کرده، آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

۱: از حدود یک ماه پیش تولید ویژه برنامه شب یلدا را شروع کردیم. قدم سخت و دشواری را برداشتیم و طبیعتا مثل هر کار دیگری با مشکلات و موانعی هم روبرو بودیم که سعی کردیم از آنها با تلاش بگذریم.

۲: در این مسیر سنگ‌اندازی دوستان هم در نوع خود قابل توجه بود و باعث به وجود آمدن برخی مشکلات حاشیه‌ای در پروژه شد و مسیر برنامه‌سازی تلویزیونی را تا حد زیادی مختل کرد اما با عنایت خدا هیچ قطاری از حرکت نمی‌ایستد.

۳: روز گذشته خبر عجیب و خاصی درباره حضور دوست خوبم محمدرضا گلزار در برنامه منتشر شد. تیم سازنده از مدت ها پیش با محمدرضا عزیز در گفتگو بوده تا مقدمات حضورش در تلویزیون میسر بشود و این حضور را اتفاق مبارک و مثبتی می‌دانستیم اما روز گذشته برخی از افراد با اهداف کاملاً مشخص و با انتشار اخبار کذب و دروغ تلاش کردند که این مسیر را مختل کنند و یک رقم حیرت آور و دروغ را به عنوان بهای حضور این ستاره مطرح کردند که در نهایت با این نابرادری‌ها مانع اتفاقی مثبت در شب یلدای تلویزیون شدند.

۴: این حاشیه‌سازی‌ها از چند نفر خاص که کینه توزانه اقداماتشان را علیه من و به دلایلی نامعلوم ادامه می دهند به حرکتی عجیب تر منتهی شد و با انتشار یک پست اینستاگرامی که برای حدود دو سال پیش بوده تلاش کردند از هر نوع جنجال دروغی و شبه واقعی استفاده لازم را برای اهداف خود استفاده کنند.

۵: هدف من برنامه خوب ساختن است و برای همین هم در اتاق فکر برنامه‌هایم و هم در عوامل از ترکیب جوانان و باسابقه‌ها استفاده کردم و هر کمک و مشورتی را با آغوش باز می‌پذیرم اما هدف این چند نفر چیست الله اعلم! در هر حال با توجه به این حاشیه‌سازی‌ها تنها می‌توان با تکذیب شدید و قوی تمام این دروغ‌های مطرح شده و یا افتراهایی که مطرح خواهد شد، از پیشبرد این جنجال‌ها جلوگیری کرد.

۶: و مکرو مکرالله والله خیرالماکرین …

میر محمدحسین رضوی/ ٣٠ آذر ماه ١٣٩۵»

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار