رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

«لِرد» (به معنی ته نشست مایعات) عنوان آخرین ساخته محمد رسول اف است، که پس از چند سال دوری از تولیدات رسمی سینمای ایران، زمستان سال گذشته با دریافت پروانه ساخت در سکوت خبری، در شمال کشور و بخش‌هایی از آن در تهران مقابل دوربین رفت. اولین تیزر فیلم سینمایی «لِرد» از فیلم هایمتقاضی سی و […]

«لِرد» (به معنی ته نشست مایعات) عنوان آخرین ساخته محمد رسول اف است، که پس از چند سال دوری از تولیدات رسمی سینمای ایران، زمستان سال گذشته با دریافت پروانه ساخت در سکوت خبری، در شمال کشور و بخش‌هایی از آن در تهران مقابل دوربین رفت.

اولین تیزر فیلم سینمایی «لِرد» از فیلم هایمتقاضی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجررونمایی شد. «لِرد» (به معنی ته نشست مایعات) عنوان آخرین ساخته محمد رسول اف است که پس از چند سال دوری از تولیدات رسمی سینمای ایران، زمستان سال گذشته با دریافت پروانه ساخت در سکوت خبری، در شمال کشور و بخش هایی از آن در تهران مقابل دوربین رفت.

در خلاصه داستان «لِرد» آمده است: رضا با دوری جستن از شهر، در مزرعه ی خود مشغول به کار است. او همراه خانواده اش در دامن طبیعت زندگی آرامی دارد. اداره مزرعه با مشکلاتی روبرو شده است. رضا می خواهد این مشکلات را با دوری از زنجیره ی روابط فاسد محلی پشت سر بگذارد.

در این فیلم رضا اخلاقی راد،  سودابه بیضایی،  نسیم ادبی، میثاق زارع،  زینب شعبانی، ژیلا شاهی،  مهدی مهربان، مجید پتکی، باقر یکتا، سپهر عبادی، محمد پورحسن، امین نامدار، شهرام یحیایی به ایفای نقش می پردازند.

فیلم سینمایی «لِرد» به نظر از آثار مهم و بحث برانگیز جشنواره امسال باشد. همچنین شنیده ها حکایت از بازبینی فیلم «لِرد» توسط هیئت انتخاب جشنواره فیلم فجر دارد. این فیلم شانس زیادی برای حضور در جشنواره برلین ۲۰۱۷ دارد.

منبع: سلام سینما

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار