رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

فیلم «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» به کارگردانی حمیدرضا قربانی پس از دو روز موفق شد ۵۰ میلیون تومان در گیشه فروش کند و به ادامه اکران خود امیدوار باشد. این فیلم با بازی علی مصفا و مهناز افشار، اولین تجربه سینمایی قربانی است که پیش از این تجربه دست‌یاری اصغر فرهادی را داشته […]

فیلم «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» به کارگردانی حمیدرضا قربانی پس از دو روز موفق شد ۵۰ میلیون تومان در گیشه فروش کند و به ادامه اکران خود امیدوار باشد. این فیلم با بازی علی مصفا و مهناز افشار، اولین تجربه سینمایی قربانی است که پیش از این تجربه دست‌یاری اصغر فرهادی را داشته است.

khaneidarkhiabanecheheloyeom8

«خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» از چهارشنبه، ۲۲ دی‌ماه وارد چرخه اکران شده در حال حاضر ۱۴ سالن سینمایی در اختیار دارد و در روزهای آینده سینماهای شهرستان‌هایی چون کرج و مشهد هم پذیرای این فیلم خواهند بود.

haftmahegi11

 

فیلم «هفت ماهگی» به کارگردانی هاتف علیمردانی که در ۳۸ سالن سینمایی نمایش داده می‌شود، تاکنون ۶۵۰ میلیون تومان فروش داشته و روز گذشته توانست با فروش ۱۰۰ میلیون تومانی، آخر هفته موفقی را سپری کند.

moshkelegiti12

 

فیلم سینمایی «مشکل گیتی» به کارگردانی بهرام کاظمی که به دلیل پخش تیزرهایش از شبکه GEM با مشکلاتی مواجه شد و چند روز هم توقیف شد، با ۸ سالن سینما در تهران و ۲۰ سالن در شهرستان‌ها موفق به فروشش۸۵۰ میلیون تومانی شده است.

salambambaei14

 

«سلام بمبئی» به کارگردانی قربان محمدپور همچنان یکه‌تاز گیشه سینماهاست و تاکنون به فروش ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان رسیده است. این فیلم که در تهران و شهرستان‌ها ۸۵ سالن سینما در اختیار دارد، روز گذشته موفق شد، بیش از ۱۰۵ میلیون تومان بفروشد. بسیاری معتقدند این فیلم می‌تواند رکورد فروش «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی که بیش از ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروش داشته را بشکند و به پرفروش‌ترین فیلم سال بدل شود.

????????????????????????????????????

 

فیلم «وارونگی» به کارگردانی بهنام بهزادی که پس از کسب جایزه‌ای در جشنواره فیلم کن، روز گذشته موفق شد جایزه بهترین فیلم و فیلمنامه را در جشنواره جیپور کشور هند را هم از آن خود کند، با فروش ۴۳۰ میلیون تومانی مواجه بوده است. این فیلم در ۲۳ سالن سینمایی نمایش داده می‌شود.

gita1

 

فیلم «گیتا» اولین تجربه سینمایی مسعود مددی و با بازی میدرضا آذرنگ و مریلا زارعی که ۱۱ سالن سینمایی در تهران و ۱۶ سالن در شهرستان‌ها را در اختیار دارد، تاکنون موفق به فروش ۳۳۰ میلیون تئومانی شده است.

yatimkhaneiran11

فیلم «یتیم‌خانه ایران» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی هم تاکنون به فروش ۲ میلیارد و ۸۰ میلیون تومان دست یافته است. البته فیلم طالبی روزهای آخر اکران خود را سپری می‌کند و در حال حاضر تنها ۲ سالن در تهران دارد و ۱۷ سالن سینمایی هم در شهرستان‌ها دارد. البته «یتیم‌خانه ایران» در ۳۰ شهر هم که سالن سینما ندارند، از طریق سینماسیار نمایش داده می‌شود. این فیلم پیش از این در سینماهای کشور هم نمایش داده شد و در طول اکرانش از امکانات قابل توجه‌ای برخوردار بوده است.

4esfehanidarbaghdad1

 

کمدی «چهار اصفهانی در بغداد» به کارگردانی محمدرضا ممتاز هم موفق شده به فروش ۴۳۵ میلیون تومانی دست یابد.

منبع : آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار