رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فیلم نیمه بلند «تاسوکی»که روایتی از ماجرای جنایت گروهک جند الشیطان در سال ۱۳۸۴ است، مراحل پایانی فرآیند ساخت خود را سپری می‌کند. به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج،سید سجاد قافله‌باشی تهیه‌کننده فیلم «تاسوکی» با اشاره به کیفیت این اثر هنری گفت: برای ساخت این فیلم نیمه بلند از یک تیم حرفه‌ای […]

فیلم نیمه بلند «تاسوکی»که روایتی از ماجرای جنایت گروهک جند الشیطان در سال ۱۳۸۴ است، مراحل پایانی فرآیند ساخت خود را سپری می‌کند.

به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه‌ای اوج،سید سجاد قافله‌باشی تهیه‌کننده فیلم «تاسوکی» با اشاره به کیفیت این اثر هنری گفت: برای ساخت این فیلم نیمه بلند از یک تیم حرفه‌ای استفاده کرده‌ایم و کار را در پروداکشن سینمایی جلو بردیم و امیدواریم کار به صورت مطلوب به سرانجام برسد.

وی ادامه داد: ضبط «تاسوکی»شش روز به طول انجامید که دو روز آن به بحث دکور اختصاص یافت و ۴ روز نیز در شهرک سینمایی دفاع مقدس فیلمبرداری انجام دادیم و قرار است کل کار در یک پلان سکانس ارائه شود.

این تهیه‌کننده و کارگردان سینما گفت: در حال حاضر بخش جلوه‌های ویژه فیلم، اجرا می‌شود و امیدواریم تا پایان بهمن ماه نسخه نهایی کار آماده شود.

فیلم نیمه بلند «تاسوکی» به کارگردانی سید پویا پیشوایی، مدیر تولید حسین شیرعلی و با بازی سوگل طهماسبی و امین گلستانه از محصولات خانه فیلم داستانی است.

منبع : ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار