رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

سایت فروش بلیت جشنواره فیلم فجر در اولین روز از کار افتاد.   از صبح امروز سایت تازه تاسیس شده فروش بلیت های جشنواره یا از دسترس خارج بوده یا بلیت فروشی در آن فعال نبوده است. «سینوگرام» سایت فروش بلیط جشنواره امسال معرفی شده است که علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت با مراجعه به این […]

سایت فروش بلیت جشنواره فیلم فجر در اولین روز از کار افتاد.

 2017-01-20_175233

از صبح امروز سایت تازه تاسیس شده فروش بلیت های جشنواره یا از دسترس خارج بوده یا بلیت فروشی در آن فعال نبوده است.

«سینوگرام» سایت فروش بلیط جشنواره امسال معرفی شده است که علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت با مراجعه به این سایت با خطاهای فنی مواجه شده‌اند.

به نظر غیر معقول می‌رسد که این سایت تخمین احتمالی کاربران برای تهیه بلیط را در نظر نگرفته باشد و پایین بودن سایت به دلیل بار ترافیکی دلیل موجهی نیست.

2017-01-20_175300

این سامانه همچنان با مشکلات عدیده ای مواجه است. و افراد بسیاری کمی موفق به خرید بلیت از این سامانه شدند. در آخرین اظهار نظر درباره این اتفاق «محمدرضا فرجی» مدیر امور سینماهای جشنواره فیلم فجر با اشاره به تأکید دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر عنوان کرد: با توجه به استقبال صورت گرفته از سوی مردم، امسال ظرفیت فروش بلیت برای مخاطبان جشنواره افزایش خواهد یافت.
«محمدرضا فرجی» در گفت‌وگو با ستاد خبری جشنواره اعلام کرد: امسال نسبت به دوره‌های گذشته، ظرفیت بیشتری به فروش بلیت برای مخاطبان سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اختصاص داده شده است.
او با اشاره به اختصاص بلیت برای سهمیه‌های مختلف و حواشی به وجودآمده در فضای مجازی در این زمینه اظهار داشت: به روال هرساله جشنواره فیلم فجر، بخش کوچکی از سهمیه‌بندی بلیت‌ها در سینماهای مردمی به صاحبان آثار، مهمان‌ها و مدیران سینماها اختصاص می‌یافت که این ظرفیت، مشخص و تعیین شده‌ بود؛ اما بر اساس تأکید امسال دبیر جشنواره فیلم فجر، ظرفیت بلیت‌های مهمان کم شده و این ظرفیت، در اختیار مردم قرار گرفته است.
فرجی تأکید کرد: ظرفیت بلیت‌های مردمی کاملا محفوظ است که درصدی به فروش اینترنتی و درصدی به فروش گیشه اختصاص پیدا کرده است و با توجه به استقبال صورت گرفته این ظرفیت افزایش پیدا خواهد کرد.

2017-01-20_175313

این که پس از ۸ ساعت همچنان علت اصلی مشکل را هجوم علاقه مندان به سامانه فروش بلیت جشنواره فیلم فجر دانست بنظر منطقی بنظر نمی رسد.

منبع : سلام سینما

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار