رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April
  • چهارشنبه 6 بهمن 1395 - 17:37
  • کد خبر : 3509
  • تئاتر
  • چاپ خبر : اجرای نمایش «مجنون تر از مجنون» در تماشاخانه همای سعادت
در بخش به علاوه فجر سی و پنجمین جشنواره تئاتر فجر

اجرای نمایش «مجنون تر از مجنون» در تماشاخانه همای سعادت

اجرای نمایش مجنون تر از مجنون در چهارمین روز از جشنواره تاتر فجر به روی صحنه رفت. به گزارش سینماخانه ؛ نمایش “مجنون تر از مجنون” به کارگردانی و نویسندگی “سوگند فیروزی”  حکایت شخصیت های داستان های “نظامی گنجوی” از جمله لیلی، مجنون، شیرین، خسرو و فرهاد را به شیوه نقالی روایت می کند. شخصیت اصلی نمایش، فرهاد […]

اجرای نمایش مجنون تر از مجنون در چهارمین روز از جشنواره تاتر فجر به روی صحنه رفت.
به گزارش سینماخانه ؛ نمایش “مجنون تر از مجنون” به کارگردانی و نویسندگی “سوگند فیروزی”  حکایت شخصیت های داستان های “نظامی گنجوی” از جمله لیلی، مجنون، شیرین، خسرو و فرهاد را به شیوه نقالی روایت می کند.
شخصیت اصلی نمایش، فرهاد است که این بار به جای کوه کنی، مشغول ساخت تابوت است.
در خلاصه داستان آمده است : نقال، داستان اصلی را نقل می کند و بعد از آن وارد نگاهی نو و برداشتی متفاوت از داستان آنان می شود. فرهاد برای رسیدن به شیرین، لیلی را در بند می کشد چون فکر می کند مجنون شیرینش را ربوده است. فرهاد کوه کن دیگر کوه نمی کند و برای خسرو تابوت می سازد. شخصیت ها به دلیل نخوانده شدن آن ها و در نتیجه خاک گرفته شدن کتاب های نظامی توسط مردم ایران به جان هم می افتند. و در نهایت آخرین تابوت سهم…
از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به سعید دولتی مشاور کارگردان، فرشید حاجیان دستیار کارگردان، متین زرین نگار منشی صحنه، رکسانافیروزی گریم، محمودرضا محمدی خواننده و مطهره کشاورز مشاور رسانه‌ای اشاره کرد.
این نمایش در تماشاخانه همای سعادت به نشانی شهر زیبا، خیابان آیت‌الله کاشانی، زیر پل شهید باکری، جنب بانک پارسیان، پلاک ۲۶۱، طبقه چهار، واحد ۵ در چهارمین روز از جشنواره تاتر فجر به روی صحنه رفت.
سینماخانه/ صدف فرهنگ

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار