رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 20 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

در بحبوحه برپایی جشنواره فیلم و فجر و اخبار فراوانی که راجع به مهم‌ترین رویداد سینمایی کشورمان، سینماها همچنان به فروش روزنه‌شان ادامه می‌دهند و با استقبال نسبتا قابل قبولی هم مواجه هستند.  فیلم «هفت ماهگی» به کارگردانی هاتف علیمردانی با فروش ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مواجه شد. «سلام بمبئی» به کارگردانی قربان […]

در بحبوحه برپایی جشنواره فیلم و فجر و اخبار فراوانی که راجع به مهم‌ترین رویداد سینمایی کشورمان، سینماها همچنان به فروش روزنه‌شان ادامه می‌دهند و با استقبال نسبتا قابل قبولی هم مواجه هستند.

 فیلم «هفت ماهگی» به کارگردانی هاتف علیمردانی با فروش ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان مواجه شد.

«سلام بمبئی» به کارگردانی قربان محمدپور با فروش ۱۳ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان همچنان به رسیدن به رکورد «فروشنده» امیدوار است.

فیلم «مشکل گیتی» به کارگردانی بهرام کاظمی به فروش ۹۶۰ میلیون تومان دست یافت که با احتساب فروش امشب احتمالا فروش ۱ میلیارد خواهد داشت.

 همچنین فیلم «گیتا» به کارگردانی مسعود مددی فیم‌اولی تاکنون به فروش ۴۶۰ میلیون تومان دست یافته است.

«وارونگی» به کارگردانی بهنام بهزادی که در جشنواره فیلم کن مورد توجه منتقدان قرار گرفته بود، تاکنون ۶۵۰ میلیون تومان فروش داشته است.

«خانه ای در خیابان چهل و یکم» به کارگردانی حمیدرضا قربانی که تجربه دستیاری اصغر فرهادی را هم در کارنامه دارد و اولین کارگردانی فیلم بلند سینمایی خود را تجربه می‌کند، با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شده و تاکنون به فروش ۴۳۸ میلیون تومان رسید. فیلم در تهران ۲۱ سالن و در شهرستان ۱۲ سالن در اختیار دارد.

فیلم «لاک قرمز» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی که اولین فیلم بلند سینمایی خود را کارگردانی کرده است، در تهران به فروش ۹۷۰ میلیون و در شهرستان به فروش ۴۶۰ میلیون تومان رسید و در مجموع به فروش ۱ میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان دست یافت.

«چهار اصفهانی در بغداد» به کارگردانی محمدرضا ممتاز با فروش ۷۵۰ میلیون تومان در تهران و شهرستان مواجه شده است.

«بچه‌های جسور» به کارگردانی حجت‌الله سیفی که به تازگی به اکران عمومی پیوسته با استقبال سرد مخاطبان مواجه شده و تاکنون حدود ۱۰ میلیون تومان فروش داشته است.

منبع :آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار