رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April
خوب،بد،جلف
«خوب، بد، جلف» در جشنواره فجر 35

“خوب،بد،جلف” تنفسی خوب در فضای جشنواده

به گزارش سینماخانه؛ علیرغم اینکه در دقایق اولیه فیلم حس می شد به تماشای سریال پژمان نشسته ایم ،در ادامه و با شکل گیری داستان اصلی و بازی قابل توجه حمید فرخ نژاد به نظر شاهد فیلم جذاب تری بودیم . سکانس های جذاب سه نفره حمید فرخ نژاد ، سام درخشانی و پژمان جمشیدی […]

به گزارش سینماخانه؛ علیرغم اینکه در دقایق اولیه فیلم حس می شد به تماشای سریال پژمان نشسته ایم ،در ادامه و با شکل گیری داستان اصلی و بازی قابل توجه حمید فرخ نژاد به نظر شاهد فیلم جذاب تری بودیم .

سکانس های جذاب سه نفره حمید فرخ نژاد ، سام درخشانی و پژمان جمشیدی ، فیلمنامه مناسب و استفاده از طنز به روز و مخاطب پسند فضای کمدی فیلم را به شکل مناسبی شکل داده است و در صحنه هایی از فیلم مخاطب طعم خنده واقعی را تجربه می کند .

صحنه های اکشن یا تعقیب و گریز توام با دیالوگ های طنزآلود به شکل خوبی تماشاگر را تا انتهای فیلم همراه خود می سازد.

اضافه شدن مجید مظفری و رضا رویگری با اسامی خودشان و در نقش بازیگران پیشکوست سینمای ایران و بازی امیرمهدی ژوله به عنوان شخصیتی منفی در این فیلم نیز قابل توجه است .

پژمان جمشیدی نیز بازی پخته تری در این فیلم داشته و ترکیب پژمان و سام شکل مشخص و قابل قبولی به خود گرفته است.

از لحاظ محتوایی فیلم دارای ضعف هایی می باشد و پیمان قاسم خانی در مقابل چنین ضعفی می گوید: “من طرفدار سینمای تجاریِ پاپ‌کورنیِ تمیز هستم و دوستش دارم” .  که به نظر می رسد با این رویکرد و با نگاه صرفا سرگرمی نمره قبولی فیلم تضمینی است .

فارغ از نگاه تخصصی فیلمسازی و اینکه می توانستیم از پیمان قاسم خانی شاهد فیلم متفاوت تری نیز باشیم ، عمده تماشاگران با لبخندی حاکی از رضایت نسبی از سالن خارج می شدند.

به نظر می رسد در اکران عمومی فیلم “خوب،بد،جلف” با اقبال بسیار خوب گیشه مواجه خواهد شد .

سینماخانه/ح.بهجتی

 

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار