رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
کارگر ساده نیازمندیم

به گزارش سینماخانه؛ علیرغم حضور کمتر تماشاگران در اکران جشنواره ، اقبال نسبتا خوبی از فیلم شده است . دقایقی از ساعت ۲۳  که ساعت نمایش فیلم است می گذرد ، به راحتی در سالن اصلی جای نشستن پیدا می شود و با حدود ۱۰ دقیقه تاخیر چراغ های سالن در حالی خاموش می شود […]

به گزارش سینماخانه؛ علیرغم حضور کمتر تماشاگران در اکران جشنواره ، اقبال نسبتا خوبی از فیلم شده است .

دقایقی از ساعت ۲۳  که ساعت نمایش فیلم است می گذرد ، به راحتی در سالن اصلی جای نشستن پیدا می شود و با حدود ۱۰ دقیقه تاخیر چراغ های سالن در حالی خاموش می شود که بخشی از سالن خالی از تماشاگر است .

بازی خوب آتیلا پسیانی،مهران احمدی،بهرام افشاری و یکتا ناصر و فیلمنامه نسبتا قابل قبول پدارم کریمی قابل توجه می باشد . پدرام کریمی که پیش تر به عنوان مجری چهره شناخته شده ای است به عنوان فیلمنامه نویس این فیلم حضور در جشنواره فیلم فجر را تجربه می کند .

بهرام افشاری که نقش کارگر فلافل فروشی را با لهجه ترکی بازی می کند ، بازی متفاوت و برجسته ای از خود به نمایش گذاشته است .

منوچهر هادی می گوید  پدرام کریمی طرح اولیه فیلمنامه را سه یا چهار سال پیش به من داد و من پذیرفتم اما کسی حاضر به سرمایه‌گذاری برای آن نشد تا اینکه «من سالوادور نیستم» را ساختم و  به خوبی فروخت و بعدش خواستم فیلم اجتماعی بسازم که از کارهای قبلی‌ام دغدغه‌اش را داشتم.

به گفته کارگردان ، علیرغم  اینکه فیلم در اکران جشنواره مظلوم واقع شده است ولی با اقبال نسبتا خوبی مواجه شده است .

سینماخانه/ح.بهجتی

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار