رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی اعلام کرد که امروز هیچ جلسه ای با داوران درباره اعتراضات به جشنواره فیلم فجر نداشته است. حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی شامگاه چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه در کاخ رسانه های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر جلسه امروز با داوران […]

حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی اعلام کرد که امروز هیچ جلسه ای با داوران درباره اعتراضات به جشنواره فیلم فجر نداشته است.

حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی شامگاه چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه در کاخ رسانه های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر جلسه امروز با داوران جشنواره فیلم فجر درباره اعتراض های صاحبان آثار گفت: امروز با توجه به مسایلی که در سینمای کشور رخ داد ساعت ۲۰:۱۵۵ جلسه مهمی در باغ فردوس داشتم که به همراه همسر و فرزندانم به اتفاق دکتر سلطانی فر و همسر و دخترشان قرار بودیم و تنها به تماشای فیلم «زیر سقف دودی» به کارگردانی پوران درخشنده نشستیم و اصلا جلسه ای با داوران وجود نداشت. ما تنها به همراه خانواده رفته بودیم که فیلم ببینیم.

وی در پایان گفت: هیچ داوری در آنجا نبود و هیچ جلسه ای من در آنجا نداشتم و اصلا من با داوران جلسه ای نداشتم. من از شنیدن این خبر تعجب می کنم.

منبع : مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار