رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April
  • دوشنبه 25 بهمن 1395 - 18:47
  • کد خبر : 4684
  • تئاتر
  • چاپ خبر : نمایش “درخت سیب گناهکار نیست” به تهیه کنندگی کمپانی تئاتر باران به روی صحنه رفت

به گزارش سینماخانه، شب گذشته نمایش “درخت سیب گناهکار نیست” به نویسندگی “سعید آلبوعبادی” و به کارگردانی “روناک قاسمی” کار خود را در تماشاخانه باران آغاز کرد. “درخت سیب گناهکار نیست” درامی عاشقانه است که به گفته روناک قاسمی کارگردان نمایش، با توجه به نگاه نو و جدید آن به مقوله جنگ برای اجرا انتخاب شد. این […]

به گزارش سینماخانه، شب گذشته نمایش “درخت سیب گناهکار نیست” به نویسندگی “سعید آلبوعبادی” و به کارگردانی “روناک قاسمی” کار خود را در تماشاخانه باران آغاز کرد.

“درخت سیب گناهکار نیست” درامی عاشقانه است که به گفته روناک قاسمی کارگردان نمایش، با توجه به نگاه نو و جدید آن به مقوله جنگ برای اجرا انتخاب شد. این نمایش، داستان یونس یک اسیر جنگی ایرانی را بازگو می کند که دسیسه‌ای از سمت نظام بعث، شرایط را برایش سخت و پیچیده می‌کند.

نمایش “درخت سیب گناهکار نیست” اثر برگزیده هفته تئاتر آموزشگاه های سینمایی و نمایشی باران؛ موفق به کسب جایزه بازیگری مرد، جایزه بازیگری زن، برگزیده بهترین نمایشنامه و تقدیر کارگردانی شد. این نمایش با هدف حمایت از تولید، توسط کمپانی باران تهیه و برای اجرای عموم در این مجموعه انتخاب گردید.

این نمایش تا ۴ اسفند ماه، هر شب ساعت ۱۷ در تماشاخانه باران به روی صحنه می رود.

پردیس منوچهری، علیرضا لبیبیان، میلاد آریافر، روناک قاسمی و منصور نصیری در این نمایش ایفای نقش میکنند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از، دستیار کارگردان: پردیس منوچهری، طراح صحنه: سعید آلبوعبادی و روناک قاسمی، گریم: پردیس منوچهری و حسین کارگر، طراح نور: سینا رفیعی، طراح صدا: اشکان دباغ، طراح لباس: نسرین دغاولی، مشاور رسانه: مریم رودبارانی

سینماخانه/ خبرنگار: فرشید حاجیان – عکاس: بنیامین مروتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار