رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

در آستانه اکران عمومی «ماجرای نیمروز» ساخته محمد حسین مهدویان به تهیه کنندگی سید محمود رضوی، ثبت‌نام نمایش‌های دانشگاهی این فیلم آغاز شد. به نقل از روابط عمومی فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز»، با توجه به درخواست تهیه‌کننده «ماجرای نیمروز» از شورای صنفی نمایش مبنی بر موافقت با اکران نوروزی بهترین فیلم جشنواره سی و پنجم […]

در آستانه اکران عمومی «ماجرای نیمروز» ساخته محمد حسین مهدویان به تهیه کنندگی سید محمود رضوی، ثبت‌نام نمایش‌های دانشگاهی این فیلم آغاز شد.

به نقل از روابط عمومی فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز»، با توجه به درخواست تهیه‌کننده «ماجرای نیمروز» از شورای صنفی نمایش مبنی بر موافقت با اکران نوروزی بهترین فیلم جشنواره سی و پنجم فجر و همچنین درخواست‌های متعدد دانشجویان برای اکران‌های دانشگاهی، نهادهای دولتی، غیر دولتی، دانشگاه‌ها و موسسات علمی و آموزشی می‌توانند از طریق شماره تلفن ٠٢١٨٨٩٨٠۴۴۵ یا آدرس ایمیل simayemehr۹۳@gmail.com جهت ثبت‌نام و ارسال درخواست نمایش فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» اقدام کنند.

همچنین این فیلم قرار است سه‌شنبه ۲۶ بهمن‌ماه با حضور محمد حسین مهدویان، سید محمود رضوی، بازیگران «ماجرای نیمروز» ساعت ۱۴ در دانشگاه تهران به نمایش درآید و پس از آن جلسه نقد و بررسی فیلم با حضور سعید قطبی‌زاده، منتقد سینما و عوامل فیلم برگزار می‌شود.

«ماجرای نیمروز» در سی و پنجمین جشنواره فجر در بخش سودای سیمرغ به نمایش درآمد و توانست چهار سیمرغ از آن خود کند. همچنین مورد توجه منتقدین و اهالی رسانه قرار گرفت.

در این فیلم مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی فر، مهدی زمین پرداز، حسین مهری، محیا دهقانی، لیندا کیانی، امیراحمد قزوینی، امیرحسین هاشمی و جواد عزتی با حضور مهدی پاکدل به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در محله‌های پر آشوب تهران، در پیچاپیچ خیابان‌ها و کوچه‌ها و در پستوی خانه‌ها سرگردان و حیران. آیا این جستجو را فرجامی هست؟

منبع : ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار