رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March
  • جمعه 29 بهمن 1395 - 08:11
  • کد خبر : 4900
  • تئاتر
  • چاپ خبر : در سومین روز از “هشتمین جشنواره تئاتر سوره” ۳ مونولوگ، یک نمایشنامه خوانی و یک تئاتر صحنه ای اجرا شد.

به گزارش از سینماخانه، در روز سوم این جشنواره ابتدا مونولوگ “بازیافتگی” نوشته سپیده ضیایی و بر اساس اشعار “احمد شاملو” و به کارگردانی نگین ضیایی در ساعت ۱۲ در سالن استاد رادی به اجرا درآمد. در این نمایش شادی ضیایی به ایفای نقش پرداخت. سپس در ساعت ۱۵ در سالن استاد فتحعلی بیگی مونولوگ “جیغ” […]

به گزارش از سینماخانه، در روز سوم این جشنواره ابتدا مونولوگ “بازیافتگی” نوشته سپیده ضیایی و بر اساس اشعار “احمد شاملو” و به کارگردانی نگین ضیایی در ساعت ۱۲ در سالن استاد رادی به اجرا درآمد. در این نمایش شادی ضیایی به ایفای نقش پرداخت.

سپس در ساعت ۱۵ در سالن استاد فتحعلی بیگی مونولوگ “جیغ” به نویسندگی کیمیا کاظمی و کارگردانی و بازی شادی شاه علی اجرا شد.

سومین اثر، مونولوگ “گفتگوی بی پایان ستاره با مادرش در وقت مردن” که در ساعت ۱۶ در سالن استاد رادی به اجرا درآمد. این مونولوگ نوشته “محمد چرمشیر” بوده و محبوبه عباسی آن را کارگردانی کرد. در این مونولوگ علاوه بر محبوبه عباسی، نیکو پشوتن فرد نیز نقش آفرینی میکرد.

در ساعت ۱۶:۳۰ نیز نمایشنامه “مه فشاند نور و عوعو کند سگ” از لادن شیرمرد در سالن استاد فتحعلی بیگی خوانش شد.

در آخرین نمایش امروز، در بخش اجراهای صحنه ای، نمایش “ماما یرما” از فرزین نوبرانی در سالن انتظامی واقع در خانه هنرمندان ساعت ۶:۱۵ به اجرا درآمد. در این نمایش بیتا عزیز اقلی، امیر فراهانی، فرزاد برهمن، عباس علیرضا، ملینا قدیمی و سهیل قناعتی ایفای نقش میکنند.

در ادامه، این جشنواره، در روز چهارم میزبان سه نمایش عروسکی خواهد بود. نمایش عروسکی “صف دراز مورچگان” کار مشترک مهدی چاکری و شهرزاد نیک مرام از دانشگاه سوره، نمایش عروسکی “فوبیای پنکه” به کارگردانی امیرحسین پارسا از دانشگاه هنر و معماری و نمایش عروسکی “کروماش” به کارگردانی مهدیه محقق از دانشگاه هنر و معماری فردا اجرا خواهند شد.

سینماخانه/ فرشید حاجیان

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار