رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 4 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

فرزند فرج الله سلحشور گفت: پیش تولید مجموعه حضرت (ع) موسی نیازمند ۲۰ میلیارد تومان است ولی متولیان امر هیچ دغدغه ای برای تولید آن ندارند. حجت الاسلام بصیر سلحشور یک شنبه شب در مراسم رونمایی از فیلم مستند فرج الله سلحشور در مجتمع اسوه گفت: مجموعه حضرت موسی (ع) در مرحله پیش تولید است […]

فرزند فرج الله سلحشور گفت: پیش تولید مجموعه حضرت (ع) موسی نیازمند ۲۰ میلیارد تومان است ولی متولیان امر هیچ دغدغه ای برای تولید آن ندارند.

حجت الاسلام بصیر سلحشور یک شنبه شب در مراسم رونمایی از فیلم مستند فرج الله سلحشور در مجتمع اسوه گفت: مجموعه حضرت موسی (ع) در مرحله پیش تولید است اما در میان متولیان فرهنگی و صدا و سیما که باید پیگیر تولید باشند اصلا دغدغه دیده نمی شود.
وی هزینه تولید این مجموعه را ۱۵۰ میلیارد تومان برآورد کرد و افزود: اگر مدیریتی برای فروش برون مرزی این سریال وجود داشته باشد، مثلا همانگونه که برای فیلم محمد رسول الله ساخته مجید مجیدی اقدام شد، قطعا این فیلم نیز فروش خواهد رفت ولی در شرایط حاضر تولید کننده نمی تواند ضمانت دهد.
این پژوهشگر مذهبی افزود: دغدغه حوزه های علمیه و علمای دینی فراتر از داستان حضرت موسی از نظر مطالب و حجم آن است. چون مباحث مهم توحید، اصول دین، تربیت جامعه، مبارزه با صهیونیسم و بی دینی در این مجموعه مطرح می شود.
جمال شورجه که کارگردانی مجموعه تلویزیونی موسی پیامبر یا حضرت موسی (ع) به او سپرده شده بهمن ماه امسال گفته بود که پیشرفتی برای کار حاصل نشده و او در انتظار و برزخ بی پولی به سر می‌برد.
فیلنامه نویس این مجموعه مرحوم سلحشور است.

منبع : ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار