رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

فهرست بازیگران فیلم «آستیگمات» با اضافه شدن هادی حجازی فر تکمیل شد. فیلم سینمایی «آستیگمات» دومین ساخته سینمایی مجیدرضا مصطفوی اواخر هفته در تهران کلید می خورد. فهرست بازیگران فیلم تکمیل شده و به تازگی هادی حجازی فر برای حضور در این فیلم به توافق رسیده و قرار است به همراه نیکی کریمی نقش یک […]

فهرست بازیگران فیلم «آستیگمات» با اضافه شدن هادی حجازی فر تکمیل شد.

فیلم سینمایی «آستیگمات» دومین ساخته سینمایی مجیدرضا مصطفوی اواخر هفته در تهران کلید می خورد. فهرست بازیگران فیلم تکمیل شده و به تازگی هادی حجازی فر برای حضور در این فیلم به توافق رسیده و قرار است به همراه نیکی کریمی نقش یک زوج را بازی کنند.

حجازی فر که سال گذشته با فیلم «ایستاده در غبار» در فجر حضور داشت امسال نیز با حضور در فیلم «ماجرای نیمروز» مورد توجه قرار گرفت.

پیش از این حضور مهتاب نصیرپور، نیکی کریمی، محسن کیایی و باران کوثری در فیلم قطعی شده بود. «آستیگمات» به قلم مشترک پیام کرمی و مصطفوی به نگارش درآمده است.

عوامل این فیلم که به تازگی مشخص شده اند به این شرح هستند: مدیر تولید:مهدی چراغی ،مدیر فیلمبرداری: روزبه رایگا،طراح صحنه و لباس: حسن روح پروری ،طراح گریم:محسن دارسنج،صدابردار:بابک اردلان، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان:امین قوامی،منشی صحنه نسیم سید علیخانی ،عکاس: احمدرضا شجاعی،دستیار دوم کارگردان:محمدرضا کشمیری، جلوه های ویژه: آرش آقابیک، مشاور رسانه ای: آریان امیرخان.

منبع : مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار