رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

نویسنده سریال «پیکسل» درباره زمان پخش این سریال برای مخاطب بیان کرد که بعد از طی مراحل پس از تولید در بهار سال ۹۶ این سریال برای مخاطبان پخش و عرضه می‌شود. حامد عنقا طراح و نویسنده سریال «پیکسل»  درباره این سریال تعاملی و مراحل فعلی کار عنوان کرد: این سریال پروداکشن سنگینی داشت و جنس […]

نویسنده سریال «پیکسل» درباره زمان پخش این سریال برای مخاطب بیان کرد که بعد از طی مراحل پس از تولید در بهار سال ۹۶ این سریال برای مخاطبان پخش و عرضه می‌شود.

حامد عنقا طراح و نویسنده سریال «پیکسل»  درباره این سریال تعاملی و مراحل فعلی کار عنوان کرد: این سریال پروداکشن سنگینی داشت و جنس کار به خاطر تعاملی بودن آن سخت بود و هنوز زمان می برد تا مراحل پس از تولید را بگذرانیم.

وی ادامه داد:  این سریال هم اکنون مراحل تدوین و صداگذاری را پشت سر می گذراند و چون نمی خواهم مثل سریال های دیگر کار نیمه کامل پخش شود صبر می کنیم تا مراحل فنی آن به پایان برسد و از ابتدای بهار آینده برای پخش در فضای مجازی قرار می گیرد.

تهیه کننده «پیکسل» درباره تعاملی بودن این سریال و میزان جذابیت آن برای مخاطب اظهار کرد: با شکل قصه ای که ما روایت می کنیم مخاطب بالاترین سطح هیجان را تجربه می کند و حتی از آنجایی که من نویسندگی سریال «قلب یخی» را بر عهده داشتم می توانم، بگویم جذابیت این سریال بیشتر است.

عنقا اضافه کرد: «پیکسل» سریال بسیار جذاب تری است و به گونه ای طراحی شده است که مخاطب هم می تواند غافلگیر شود و هم از آن لذت ببرد.

وی در پایان درباره دوبله این اثر برای کشورهای منطقه توضیح داد: دوبله این سریال در حال حاضر برای کشورهای منطقه به زبان های اردو، عربی، تاجیک، روسی و… در حال انجام است و قرار است در این کشورها هم پخش و عرضه شود.

«پیکسل» نخستین سریال تعاملی به حساب می آید که طراحی، نویسندگی و تهیه کنندگی آن بر عهده حامد عنقا است. او ساختار روایی سریال را با شیوه ای متفاوت پایه ریزی کرده است تا مخاطب خودش بتواند در سرنوشت قهرمان داستان مشارکت داشته باشد. کارگردانی فاز اول این سریال را محمود معظمی و فاز دوم و سوم را محمدحسین لطیفی بر عهده داشت. این سریال  در فضایی خارج از شبکه نمایش خانگی توزیع شود.

مهراوه شریفی نیا، حمید گودرزی، کامبیز دیرباز، پوریا پورسرخ، برزو ارجمند، لیلا اوتادی، سحر قریشی، جواد یحیوی، نرگس محمدی، یاسمن معاوی، وحید شمسایی، امید حاجیلی و محمد حسین لطیفی بازیگران اصلی «پیکسل» هستند.

منبع : مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار