رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

تهیه‌کننده فیلم «شماره ۱۷ سهیلا» از شرکت نکردن این فیلم در سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر خبر داد. سیدامیر سیدزاده تهیه کننده فیلم سینمایی «شماره ۱۷ سهیلا» به کارگردانی محمود غفاری گفت: با توجه به اینکه به زودی حضور این فیلم در جشنواره های جهانی آغاز می شود، هنوز هیچ برنامه ای برای اکران […]

تهیه‌کننده فیلم «شماره ۱۷ سهیلا» از شرکت نکردن این فیلم در سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر خبر داد.

سیدامیر سیدزاده تهیه کننده فیلم سینمایی «شماره ۱۷ سهیلا» به کارگردانی محمود غفاری گفت: با توجه به اینکه به زودی حضور این فیلم در جشنواره های جهانی آغاز می شود، هنوز هیچ برنامه ای برای اکران عمومی آن نداریم.

وی ادامه داد: نسخه ای که از فیلم «شماره ۱۷ سهیلا» برای اکران عمومی در نظر گرفته شده است یک دقیقه نسبت به نسخه جشنواره فیلم فجر بیشتر است.

این تهیه‌کننده سینما در پاسخ به این پرسش که آیا «شماره ۱۷ سهیلا» در سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور می‌یابد، بیان کرد: این فیلم به دلیل حضور در دیگر جشنواره های بین المللی در جشنواره جهانی فجر شرکت نمی کند.

سیدزاده در پایان با اشاره به اینکه پخش خارجی فیلم توسط الهه نوبخت صورت می گیرد، گفت: امیدوارم «شماره ۱۷ سهیلا» در جشنواره های بین المللی مورد استقبال قرار گیرد.

فیلم سینمایی «شماره ۱۷ سهیلا» به کارگردانی محمود غفاری در بخش چشم انداز سینمای ایران در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. این فیلم روایتگر دختری میانسال است که زمان ازدواج او به تاخیر افتاده و با توجه به مشکل جسمانی که برایش پیش آمده در تلاش است که هر چه سریعتر ازدواج کند تا بچه دار شود. در این فیلم بازیگرانی چون زهرا داوونژاد، بابک حمیدیان، احسان امانی و مهرداد صدیقیان حضور دارند.

منبع : مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار