رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

فرزند امیر آتشانی بازیگر تئاتر و تلویزیون اعلام کرد که پدرش به دلیل مشکل ریوی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان مسیح دانشوری بستری شده است. علی آتشانی درباره وضعیت جسمانی امیر آتشانی بازیگر تئاتر و تلویزیون که روز پنجشنبه ۲۶ اسفندماه به بیمارستان منتقل شده است، گفت: روز پنجشنبه ۲۶ اسفندماه حال جسمانی پدرم خوب […]

فرزند امیر آتشانی بازیگر تئاتر و تلویزیون اعلام کرد که پدرش به دلیل مشکل ریوی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان مسیح دانشوری بستری شده است.

علی آتشانی درباره وضعیت جسمانی امیر آتشانی بازیگر تئاتر و تلویزیون که روز پنجشنبه ۲۶ اسفندماه به بیمارستان منتقل شده است، گفت: روز پنجشنبه ۲۶ اسفندماه حال جسمانی پدرم خوب نبود به گونه ای که پاهای او ورم کرده بود و با ویلچیر به بیمارستان منتقل اش کردیم. پزشکان بعد از معاینات اولیه اعلام کردند که لخته خون در ریه او وجود دارد که باید خارج شود.

وی ادامه داد: مشکل موجود در ریه پدرم باعث بروز ناراحتی قلبی در او نیز شده است.

فرزند امیر آتشانی اعلام کرد: به دلیل این مشکلات جسمانی، پدرم را در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان مسیح دانشوری بستری کرده اند.

وی اظهار کرد: پزشکان آزمایشاتی را انجام داده اند که قرار است تا امروز ظهر جواب این آزمایش ها مشخص شود.

امیر آتشانی از بازیگران با سابقه تئاتر و تلویزیون است که ایفای نقش در مجموعه «پس از باران» یکی از فعالیت های کارنامه کاری او است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار