رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

جشنواره جهانی فیلم فجر امسال بیش از ۳۵۰ میهمان خارجی خواهد داشت که از ۶۶ کشور جهان به ایران می‌آیند. به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، علیرضا شجاع نوری سخنگوی جشنواره جهانی با اعلام این خبر افزود: میهمانان جشنواره از ٣١ کشور آسیایی، ٢٣ کشور اروپایی، ۶ کشور آفریقایی، ۵ کشور از قاره آمریکا و استرالیا […]

جشنواره جهانی فیلم فجر امسال بیش از ۳۵۰ میهمان خارجی خواهد داشت که از ۶۶ کشور جهان به ایران می‌آیند.

به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، علیرضا شجاع نوری سخنگوی جشنواره جهانی با اعلام این خبر افزود: میهمانان جشنواره از ٣١ کشور آسیایی، ٢٣ کشور اروپایی، ۶ کشور آفریقایی، ۵ کشور از قاره آمریکا و استرالیا خواهند بود که در این میان از ٢۴ کشور اسلامی نیز میهمان داریم.

وی اضافه کرد: میهمانان جشنواره چند گروه هستند؛ کارگردانان، فیملنامه نویسان، بازیگران، جلوه‌های ویژه تصویری، تهیه کنندگان، مدیران فستیوال‌ها و خریداران و فروشندگان فیلم از جمله میهمانان جشنواره خواهند بود.بخشی از میهمانان نیز استعدادهای فیلمسازی زیر ٢٧ سال سن هستند که نیمی از آنها از ایران( ۵۵ نفر از همه استانهای کشور) و ۵۵ نفر نیز از کشورهای مسلمان منطقه و آسیا و سایر کشورها هستند که در بخش دارالفنون شرکت میکنند.

شجاع نوری در پایان درباره آخرین وضعیت باشگاه جشنواره جهانی نیز گفت: تاکنون بیش از ١۵ هزار نفر در باشگاه جشنواره ثبت نام کرده‌اند. این آمار رو به افزایش است و پیش بینی شده اعضای باشگاه از تسهیلات رزرو و تخفیف در خرید بلیط و همچنین امکان بهره برداری از گزیده های جشنواره بصورت ویژه برخوردار شوند.
سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶(۲۸ تا ۲۱ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار