رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • سه شنبه 15 فروردین 1396 - 15:18
  • کد خبر : 6704
  • تئاتر
  • چاپ خبر : مجری «خندوانه» زنگ آغازین کمدی «ولپن» را می نوازد

رامبد جوان نمایش «ولپن» به کارگردانی مهدی کوشکی را در تماشاخانه ایرانشهر افتتاح می کند. نمایش «ولپن» نوشته بن جانسن به طراحی و کارگردانی مهدی کوشکی که توسط نازنین حاجی زاده ترجمه شده و محمد قدس و صحرا فتحی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارند، قرار است از تاریخ ۱۸ فروردین ماه در سالن […]

رامبد جوان نمایش «ولپن» به کارگردانی مهدی کوشکی را در تماشاخانه ایرانشهر افتتاح می کند.

نمایش «ولپن» نوشته بن جانسن به طراحی و کارگردانی مهدی کوشکی که توسط نازنین حاجی زاده ترجمه شده و محمد قدس و صحرا فتحی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارند، قرار است از تاریخ ۱۸ فروردین ماه در سالن ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه برود. قرار است رامبد جوان زنگ افتتاحیه این نمایش را به صدا در آورد.

بازیگران این نمایش (به تریتب حروف الفبا) عبارتند از: سجاد باقری، حسین برفی نژاد، ماهان خورشیدی، غزل شجاعی، امیر حسین طاهری، محمد طیب طاهر، صحرا فتحی، عرفان ناصری، آذین نظری، میلاد نصر الهی، مجید نوروزی، میثم نوروزی و مهدی کوشکی.

از دیگر عوامل این نمایش می توان به حضور زهره کاظمی طراح لباس، صالح تسبیحی طراح پوستر و بروشور، آبتین یغماییان و یاسمن زارعی موسیقی، رها جهانشانی دستیار کارگردان و برنامه ریز، نیما سکوت، محمد کیان اسماعیلی، نوید کوهبر مدیران صحنه، نیلوفر جعفرزاده منشی صحنه، نرمین اسماعیل زاده دستیار لباس، رسول طاهربخش ساخت دکور، راضیه کوشکی ساخت تیزر، عکاس و گرافیست تبلیغاتی، ایلیا شمس (تئاتربازها) مدیر تبلیغات، امیرحسین فاضلی مشاور رسانه، آریان امیرخان (فیلم نیوز) حامی تبلیغات مجازی اشاره کرد.

نمایش «ولپن» از تاریخ ۱۸ فروردین ماه در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر ساعت ۱۹:۱۵ روی صحنه می رود.

منبع : مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار