رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش از ممنوعیت اکران فیلم های سرگروه‌های مختلف و اکران آزاد در گروه «هنر و تجربه» خبر داد. غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش با اعلام تصمیم شورای صنفی نمایش مبنی بر ممنوعیت پخش فیلم های سرگروه‌ها و اکران آزاد در گروه «هنر و تجربه» گفت: این تصمیم در سال ۹۵ […]

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش از ممنوعیت اکران فیلم های سرگروه‌های مختلف و اکران آزاد در گروه «هنر و تجربه» خبر داد.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش با اعلام تصمیم شورای صنفی نمایش مبنی بر ممنوعیت پخش فیلم های سرگروه‌ها و اکران آزاد در گروه «هنر و تجربه» گفت: این تصمیم در سال ۹۵ توسط شورای صنفی نمایش گرفته و در سال جدید به پخش کنندگان ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: گروه «هنر و تجربه» یک گروه سینمایی با اهداف مشخص است و قاعده از ابتدا بر این بوده است که فیلم های خاصی در این گروه نمایش داده شود و این مصوبه در همین راستاست.

سخنگوی شورای صنفی نمایش همچنین در پاسخ به اینکه برخورد با متخلفان چگونه خواهد بود نیز گفت: این موضوع در جلسات بعدی شورای صنفی نمایش مورد بحث قرار خواهد گرفت.

سال گذشته نمایش فیلم هایی چون «گذشته»، «لانتوری»، «ایستاده در غبار»، «نفس» و… اعتراض هایی را از سوی فیلمسازان به همراه داشت.

منبع : مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار