رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

هنرمندانی که با نوشته و قلم به استقبال جشن تولد ۵۰ سالگی بازیگر و مجری شناخته شده رفتند اظهار امیدواری کردند که مهران مدیری در فصل جدید زندگی هنری خود از گزند سوء استفاده کانون های قدرت سیاسی در نهادهایی مثل تلویزیون مصون بماند. نشریات سینمایی به بهانه ۵۰ ساله شدن مهران مدیری مجری برنامه […]

هنرمندانی که با نوشته و قلم به استقبال جشن تولد ۵۰ سالگی بازیگر و مجری شناخته شده رفتند اظهار امیدواری کردند که مهران مدیری در فصل جدید زندگی هنری خود از گزند سوء استفاده کانون های قدرت سیاسی در نهادهایی مثل تلویزیون مصون بماند.

نشریات سینمایی به بهانه ۵۰ ساله شدن مهران مدیری مجری برنامه های طنز تلویزیون نوشته اند که پروژه جدید مدیری در صدا و سیما با عنوان«دورهمی» به دلیل ورود بی محابا به سیاست با نقد نخبگان این عرصه روبرو شده است. آنها از این که تلویزیون از مجریان و هنرمندان محبوب برای اهداف انتخاباتی و سیاسی بهره بگیرد نگران هستند و به همین دلیل از مدیری خواسته اند پای دورهمی خود را از نزاع نامیمون تلویزیون با دولت بیرون بکشد و راضی نشود سرمایه اعتبار اجتماعی اش با اهداف زودگذر بازیگران انتخابات لطمه ببیند.

گفتنی است که مهران مدیری دو بخش از برنامه های طنز دورهمی را با ادبیات تند جناحهای سیاسی، به تخطئه عملکرد دولت روحانی اختصاص داد.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار