رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April
  • جمعه 25 فروردین 1396 - 07:37
  • کد خبر : 7196
  • تئاتر
  • چاپ خبر : میکائیل شهرستانی و سام قریبیان به صحنه می‌روند

محمدعلی سجادی که قصد دارد نمایش «بازخوانی بوف کور در روشنا» را به صحنه ببرد، اعلام کرد که میکائیل شهرستانی و سام قریبیان در این نمایش به ایفای نقش می پردازند. محمدعلی سجادی کارگردان سینما که قصد دارد با اجرای نمایش «بازخوانی بوف کور در روشنا» کارگردانی حرفه ای تئاتر را هم در کارنامه کاری […]

محمدعلی سجادی که قصد دارد نمایش «بازخوانی بوف کور در روشنا» را به صحنه ببرد، اعلام کرد که میکائیل شهرستانی و سام قریبیان در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

محمدعلی سجادی کارگردان سینما که قصد دارد با اجرای نمایش «بازخوانی بوف کور در روشنا» کارگردانی حرفه ای تئاتر را هم در کارنامه کاری خوب ثبت کند، درباره وضعیت تولید این اثر نمایشی گفت: تقریبا بخشی از گروه بازیگران نمایش «بازخوانی بوف کور در روشنا» مشخص شده و به احتمال زیاد از ۲۲ اردیبهشت ماه تمرین‌های نمایش را شروع می کنیم.

وی ادامه داد: تا به حال حضور میکائیل شهرستانی و سام قریبیان در نمایش «بازخوانی بوف کور در روشنا» قطعی شده است و طی روزهای آینده دیگر بازیگران نمایش هم مشخص می شوند. حمید عرب تهیه کننده، نازنین کریمی مجری طرح، ایمان توکلی دستیار کارگردان و احسان آنالویی ساخت موسیقی اثر را بر عهده دارند.

این نویسنده، کارگردان و نقاش درباره نوع نگاه خود به متن «بوف کور» صادق هدایت و برداشتی که از آن انجام داده است، اظهار کرد: من پیش از این «بازخوانی بوف کور در روشنا» را در قالب فیلمنامه نوشته بودم ولی به این نتیجه رسیدم که صحنه ای تر است و بر صحنه تئاتر باید به تصویر کشیده شود. «بوف کور» یک متن ادبی است و باید ذات واژه ها به امری دیداری تبدیل شوند.

سجادی افزود: نمایش «بازخوانی بوف کور در روشنا» یک برداشت بسیار آزاد از «بوف کور» است تا در بخش دیداری و نمایشی به تصویر کشیده شود.

نمایش «بازخوانی بوف کور در روشنا» تیرماه سال جاری در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می رود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار