رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 3 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

کلیه نظرسنجی‌های سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر از طریق اپلیکیشن انجام می‌شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، کاربران برای شرکت در نظرسنجی‌ها باید با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد اپلیکیشن شوند تا امکان ثبت نظر آنها مهیا شود. نام کاربری […]

کلیه نظرسنجی‌های سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر از طریق اپلیکیشن انجام می‌شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، کاربران برای شرکت در نظرسنجی‌ها باید با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد اپلیکیشن شوند تا امکان ثبت نظر آنها مهیا شود.

نام کاربری و کلمه عبور کاربران شماره پنج رقمی مندرج روی کارت شناسایی آنها است که بعد از ورود، نام و نام خانوادگی و گروه آنها توسط اپلیکیشن شناسایی و نظرسنجی برای آنها فعال می شود.

اپلیکیشن اندروید جشنوار جهانی فیلم فجر در دو نسخه فارسی و انگلیسی در «کافه بازار» قابل دریافت و نصب بر روی گوشی های تلفن همراه است که کاربران می توانند با جستجوی کلمه جشنواره جهانی فیلم فجر اپلیکیشن را نصب کنند.

همچنین برای نصب نسخه فارسی و انگلیسی آی او اس می توانند کلمه fajriff farsi و یا fajriff English را در قسمت جستجوی اپ استور سرچ و اپلیکیشن های جشنواره را بر روی گوشی خود نصب کنند.

کاربران با نصب این اپلیکیشن می توانند به تمامی اخبار، گزارش‌ها، گفت و گوها، تصاویر، ویدئوها دسترسی داشته باشند و از  قوانین و فراخوان‌های مربوط به جشنواره جهانی فیلم فجر با خبر شوند.

اطلاعات کامل و مشخصات فیلم‌ها ، مهمانان، کتاب راهنمای بازار، کاتالوگ جشنواره، جدول نمایش‌های جشنواره، برنامه ورکشاپ‌ها، دارالفنون و بخش دانشگاهی هم با نصب این اپیلیکیشن در دسترس قرار خواهد گرفت.

همچنین کاربران می توانند با نام کاربری و کلمه عبوری که خود تعیین می کنند، به این اپلیکیشن وارد شده و از امکانات آن که برای گروه های مختلف همچون خبرنگاران، هواداران طراحی شده، استفاده کنند.

در بخش اخبار اپلیکیشن سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، امکان ساخت لیست های مورد علاقه برای دسترسی راحت تر به اخبار و همچنین امکان تنظیم اندازه متن اخبار برای کاربران هم فراهم شده است.

آدرس سایت رسمی جشنواره جهانی Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Film@Fajriff.com است.

سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶(۲۱ تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار