رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

رامبد جوان، نگار جواهریان و علیرضا شجاع نوری در مراسم معرفی فیلم «نگار» حاضر شدند. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر٬ جلسه معرفی و نمایش فیلم «نگار» با حضور رامبد جوان کارگردان، نگار جواهریان بازیگر و دیگرعوامل فیلم در سالن شماره یک چارسو برگزار شد. […]

رامبد جوان، نگار جواهریان و علیرضا شجاع نوری در مراسم معرفی فیلم «نگار» حاضر شدند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر٬ جلسه معرفی و نمایش فیلم «نگار» با حضور رامبد جوان کارگردان، نگار جواهریان بازیگر و دیگرعوامل فیلم در سالن شماره یک چارسو برگزار شد.

رضا کیانیان که اجرای این برنامه را برعهده داشت٬ گفت: رامبد و نگار را آخر سالن نشانده‌ایم تا وقتی می خواهند به روی سن بیایند کمی بدوند تا جبران وقت‌هایی باشد که ما را می‌دوانند.

نگار جواهریان که خود در مراسم معرفی فیلم‌های دیگر جشنواره حضور دارد٬ این نوع معرفی رضا کیانیان را هیجان‌انگیز دانست و گفت: فقط می توانم بگویم خیلی زیاد هیجان‌زده هستم و از اینکه برای دیدن فیلم ما آمده‌اید از شما ممنونم.

رضا کیانیان در ادامه از علیرضا شجاع نوری بازیگر فیلم «نگار» و رامبد جوان کارگردان آن دعوت کرد تا روی سن بیایند.

جوان که با تشویق پرشور حاضران در سالن روبرو شد با تشکر از مهمانان از آنها خواست از دیدن فیلم آنقدر لذت ببرند.

آدرس سایت رسمی جشنواره جهانی Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Film@Fajriff.com است.

سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶(۲۱ تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار