رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 20 خبر


  • چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۰ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 8 May

جمعی از مهمانان خارجی جشنواره جهانی فیلم فجر به همراه هنرجویان بخش دارالفنون صبح سه‌شنبه پنجم اردیبهشت ماه از شهرک سینمایی غزالی دیدن کردند. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر٬ در نیمه راه جشنواره جهانی مهمانان خارجی جشنواره٬‌ جمعی از هنرجویان بخش دارالفنون به همراهی […]

جمعی از مهمانان خارجی جشنواره جهانی فیلم فجر به همراه هنرجویان بخش دارالفنون صبح سه‌شنبه پنجم اردیبهشت ماه از شهرک سینمایی غزالی دیدن کردند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر٬ در نیمه راه جشنواره جهانی مهمانان خارجی جشنواره٬‌ جمعی از هنرجویان بخش دارالفنون به همراهی رضا میرکریمی دبیر جشنواره ،امیر اسفندیاری معاون امور بین‌الملل و مازیار میری مدیر بخش دارالفنون از شهرک سینمایی غزالی بازدید کردند.

 

کارگاه‌های آموزشی بخش دارالفنون بعد از شش روز برپایی روز گذشته به پایان رسید و مراسم پایانی این بخش ساعت ۱۸ سه‌شنبه پنجم اردیبهشت ماه در محل مدرسه دارالفنون برگزار می‌شود.

آدرس سایت رسمی جشنواره جهانی Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Film@Fajriff.com است.

 

سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶(۲۱ تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار