رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مهدی نقویان کارگردان مستند «در برابر طوفان» از ساخت یکی از دو مستند تبلیغاتی حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی خبر داد. مهدی نقویان مستندساز از ساخت یکی از مستندهای تبلیغاتی حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی خبر داد و گفت: یکی از مستندهای تبلیغاتی ایشان را می‌سازم. وی درباره جزئیات این مستند صحبت نکرد و در پاسخ به این […]

مهدی نقویان کارگردان مستند «در برابر طوفان» از ساخت یکی از دو مستند تبلیغاتی حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی خبر داد.

مهدی نقویان مستندساز از ساخت یکی از مستندهای تبلیغاتی حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی خبر داد و گفت: یکی از مستندهای تبلیغاتی ایشان را می‌سازم.

وی درباره جزئیات این مستند صحبت نکرد و در پاسخ به این سوال که با همکاری آقای فارسی این مستند ساخته می‌شود یا خیر گفت: آقای فارسی مستند دیگری می‌سازند زیرا دو مستند باید برای هر کاندیدا آماده شود که یکی از آن‌ها را من و دیگری را آقای فارسی می‌سازند.

بنابراین گزارش، مهدی نقویان در اولین تجربه مستند سریالی‌اش مجموعه «در برابر طوفان» راساخت که از شبکه ۱ سیما پخش شد. سیما پخش شد. او پیش از این مستندهای «برادران»، «رمز و راز ملکه»، «گاو خشمگین»، «بازی»، «زخم تازه» و … را ساخته بود که تقریباً تمام آنها مورد توجه جشنواره‌های سینمای مستند قرار گرفته است.

بنابراین گزارش، هر نامزد انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند دو مستند را برای پخش در سیمای جمهوری اسلامی تهیه کند. حجت‌الاسلام رئیسی یکی از ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری این دوره است.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار