رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

کمال تبریزی برای معرفی فیلم «میز» ساخته کیم جونگ کوآن در جشنواره جهانی به سینما فلسطین آمد. به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، کمال تبریزی که برای معرفی فیلم «میز» به سینما فلسطین آمده بود گفت: این فیلم به قدری برای من جالب و هیجان […]

کمال تبریزی برای معرفی فیلم «میز» ساخته کیم جونگ کوآن در جشنواره جهانی به سینما فلسطین آمد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، کمال تبریزی که برای معرفی فیلم «میز» به سینما فلسطین آمده بود گفت: این فیلم به قدری برای من جالب و هیجان انگیز بود که سه بار آن را دیدم و هر سه بار هم متوجه نشدم زمان چگونه گذشت.

او با اشاره به این که امسال بخشی ویژه به سینمای روز کره اختصاص پیدا کرده و سعی شده فیلم های متنوعی انتخاب شوند تا مخاطب به دیدگاهی درباره سینمای این کشور برسد ادامه داد:این فیلم برای کسانی که فیلم های دیالوگ محور و ساده را دوست دارند فیلمی دلپذیر خواهد بود.چرا که تمام فیلم حول میزی در کافه ای می چرخد که آدم های مختلف با قصه های متفاوتشان دور آن می نشینند و شما می توانید با برخی از داستان ها احساس نزدیکی و از شنیدن برخی از آنها هیجان زده شوید.

او شیوه ترجمه این فیلم ها را حائز اهمیت دانست و گفت: در این فیلم ها باید لحن آدم ها به مخاطب انتقال پیدا کند و  ترجمه چنین فیلم هایی مشابه ترجمه شعراست.  او ابراز امیدواری کرد دیالوگ های زیاد این فیلم مخاطبان را خسته نکند و آنها هم  بتوانند از فیلمی لذت ببرند که کارگردانش هوشمندانه جامعه روز کره را به تصویر کشیده است.

تبریزی این فیلم را جزو فیلم هایی دانست که با هزینه کمی ساخته می شوند اما در انتقال معنا بسیار موفق هستند.

آدرس سایت رسمی جشنواره جهانی Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Film@Fajriff.com است.

سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ۸-۱ اردیبهشت ۱۳۹۶(۲۱ تا ۲۸ آوریل ۲۰۱۷) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار