رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 9 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

سایت سینما تیکت پیش فروش بلیت های فیلم سینمایی نهنگ عنبر ۲(سلکشن رویا) به کارگردانی سامان مقدم را از امروز؛ ۱۲ اردیبهشت آغاز کرده است. فیلم سینمایی «نهنگ عنبر۲، سلکشن رویا» ادامه بخش اول آن است که در سال بعد از استقبال از سری اول آن در سال ۹۵ تولید شد. این فیلم که قرار […]

سایت سینما تیکت پیش فروش بلیت های فیلم سینمایی نهنگ عنبر ۲(سلکشن رویا) به کارگردانی سامان مقدم را از امروز؛ ۱۲ اردیبهشت آغاز کرده است.

فیلم سینمایی «نهنگ عنبر۲، سلکشن رویا» ادامه بخش اول آن است که در سال بعد از استقبال از سری اول آن در سال ۹۵ تولید شد.

این فیلم که قرار است از ۲۰ اردیبهشت ماه با سرگروهی سینما قدس اکران شود از ساعاتی پیش پیش فروش بلیت خود را در سایت های سینما تیکت و سایت پردیس سینمایی کوروش آغاز کرده است.

در این فیلم رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، حسام نواب صفوی، رضا ناجی، امیرحسین آرمان، سیروس گرجستانی و على قربان‌زاده ایفای نقش اصلی فیلم را برعهده دارند.

همچنین شهلا ریاحی، کتایون امیر ابراهیمی، محسن قاضی مرادی، اسدالله یکتا و احمدرضا اسعدی به عنوان بازیگران مهمان در این مجموعه حضور دارند.

زوج اصلی «نهنگ عنبر۲، سلکشن رویا» رضا عطاران و مهناز افشار هستند و در خلاصه داستان این فیلم آمده است: داستان فیلم ادامه ماجراهای ارژنگ صنوبر و رویا است. نام فیلم اما یاد آور یکی از سکانس های با مزه «نهنگ عنبر» است جایی که ارژنگ آهنگ های مورد علاقه رویا را در نواری به نام «سلکشن ِ رویا» به او می دهد.

بنا بر اعلام گروه تهیه و تولید فیلم سینمایی «نهنگ عنبر۲، سلکشن رویا» به تهیه کنندگی و کارگردانی سامان مقدم ،تدوین این فیلم توسط سیامک مهماندوست انجام داده، موسیقی آن را امیر توسلی کار کرده و صداگذاری توسط علیرضا غفاری نژاد انجام شده است.

گفتنی است؛ پخش این فیلم برعهده‌ی «فیلمیران» است

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار