رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

با وجود انجام همه کارهای مربوط به توزیع این اثر از قبیل صدور مجوز نمایش و کارهای مربوط به تبلیغات، ولی هنوز زمان دقیق توزیع آن در شبکه خانگی مشخص نیست. به نقل از روابط عمومی «عالیجناب»، هنوز زمان دقیق توزیع این مینی سریال مشخص نیست و بستگی به انجام هماهنگی های لازم برای این کار […]

با وجود انجام همه کارهای مربوط به توزیع این اثر از قبیل صدور مجوز نمایش و کارهای مربوط به تبلیغات، ولی هنوز زمان دقیق توزیع آن در شبکه خانگی مشخص نیست.

به نقل از روابط عمومی «عالیجناب»، هنوز زمان دقیق توزیع این مینی سریال مشخص نیست و بستگی به انجام هماهنگی های لازم برای این کار دارد.

مینی سریال «عالیجناب» ۶ قسمت است و همه قسمت های آن نیز آماده پخش است و تنها به دلیل عدم هماهنگی ها هنوز زمان دقیق توزیع سریال را در شبکه خانگی مشخص کنیم.

تمام کارهای مربوط به تبلیغات این اثر از قبیل چاپ پوستر، ساخت کلیپ و … انجام شده و همچنین مجوز نمایش هر ۶ قسمت هم صادر شده است.

سعید آقاخانی، امیرآقایی، احمدرضا اسعدی، لیلا اوتادی، حسین پاکدل، پرویز پورحسینی، بابک حمیدیان، سحر دولتشاهی، امید روحانی، حسین سلیمانی، آزاده صمدی، احسان کرمی، نازنین کریمی، پریوش نظریه، میثم عبدی، حسین عرفانی، مهتاج نجومی، حامد مدرس، صالح میرزاآقایی و حسین یاری از جمله بازیگران این سریال هستند.

مینی سریال «عالیجناب» مضمونی اجتماعی دارد و داستان آن حول اتفاقات دو رقیب انتخاباتی می گردد.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار