رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 14 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

فیلمبرداری مستند «آپاراتچی، سینما، نگاتیوهای سوخته» به کارگردانی امیرحسین گوران ادامه دارد و قرار است این اثر برای حضور در یازدهمین جشنواره سینماحقیقت آماده شود. به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مستند «آپاراتچی، سینما، نگاتیوهای سوخته» حکایتی از دوران زندگی چند آپاراتچی قدیمی سینما است که به بیان دغدغه‌ها و […]

فیلمبرداری مستند «آپاراتچی، سینما، نگاتیوهای سوخته» به کارگردانی امیرحسین گوران ادامه دارد و قرار است این اثر برای حضور در یازدهمین جشنواره سینماحقیقت آماده شود.

به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مستند «آپاراتچی، سینما، نگاتیوهای سوخته» حکایتی از دوران زندگی چند آپاراتچی قدیمی سینما است که به بیان دغدغه‌ها و خاطرات تلخ و شیرین خود می‌پردازند.

علاوه بر خاطرات آپاراتچی‌های سینما، در این مستند با مسعود کیمیایی، فریدون جیرانی، فرامرز قریبیان، علیرضا رئیسیان، ناصر تقوایی و ناصر ملک‌مطیعی گفت‌وگوهایی پیرامون تاریخ سینمای نگاتیو انجام خواهد شد.

نورالله اکبری «معروف به نوری»، اکبر رستم‌زاده «معروف به اکبر آسیا» و منصور ابراهیمی «معروف به منصور کاپری» از جمله شیفته‌های سینما و آپاراتچی‌هایی هستند که در این مستند به روایت خاطرات خود می‌پردازند.

فیلمبرداری این مستند دی ماه سال گذشته آغاز شده و تولید آن مرداد ۹۶ به پایان خواهد رسید تا گوران با این مستند مهیای حضور در یازدهمین جشنواره سینماحقیقت شود.

عوامل تولید این مستند عبارتند از: پژوهشگر، کارگردان و تهیه‌کننده: امیرحسین گوران، فیلمبرداران: امیرحسین گوران و سیاوش مزروعی، صدابردار: مجید کریمیان.

امیرحسین گوران همزمان ساخت مستند «روایتی از زندگی سعدی افشار» را نیز در دست تولید دارد.

این فیلم در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تهیه می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار