رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 17 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

نخستین تیزر فیلم سینمایی «ساعت ۵ عصر» به نویسندگی و کارگردانی مهران مدیری منتشر شد. فیلم سینمایی «ساعت ۵ عصر» جدیدترین ساخته مهران مدیری با بازی بازى سیامک انصارى چندی پیش پروانه نمایش گرفت و پیش‌بینى می‌شود بتواند عید فطر به نمایش دربیاید. مدیری در خصوص داستان این فیلم در گفتگو با برنامه سینمایی هفت […]

نخستین تیزر فیلم سینمایی «ساعت ۵ عصر» به نویسندگی و کارگردانی مهران مدیری منتشر شد.

فیلم سینمایی «ساعت ۵ عصر» جدیدترین ساخته مهران مدیری با بازی بازى سیامک انصارى چندی پیش پروانه نمایش گرفت و پیش‌بینى می‌شود بتواند عید فطر به نمایش دربیاید.

مدیری در خصوص داستان این فیلم در گفتگو با برنامه سینمایی هفت گفته بود: «ساعت ۵ عصر» از ۷ صبح تا ۵ بعدازظهر یک فرد را در تهران روایت می‌کند. آن روز آخرین فرصت آن فرد است که باید کاری را انجام دهد. فیلم مثل گلوله برفی است که هرچه جلوتر می‌رود بزرگتر می‌شود و ریتم مدام تندتر می‌شود. دیوانه‌وار بودن ماجرا بزرگتر و موضوع عظیم‌تر می‌شود. فیلم موضوعی به شدت اجتماعی دارد که هر روز با آن مواجه‌ایم اما بدان توجهی نمی کنیم.

طرح اولیه فیلمنامه «ساعت پنج عصر» توسط مهران مدیری نوشته شده و به همراه خشایار الوند تکمیل شده است.
از عوامل دیگر این پروژه می‌توان از علیرضا شمس به عنوان دستیار اول و برنامه ریز، محمود خرسند به عنوان مدیر صدابرداری، میشا جودت به عنوان طراح گریم، امیر حسین حداد به عنوان طراح صحنه و لباس و سید حسین هادیانفربه عنوان جانشین تهیه کننده و مدیر تولید نام برد.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار