رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

مجموعه تلویزیونی «زیر پای مادر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی زینب تقوایی در شب های ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت. به نقل از روابط‌عمومی سریال «زیر پای مادر»، این مجموعه تلویزیونی در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای از ششم خرداد و همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان هر شب […]

مجموعه تلویزیونی «زیر پای مادر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی زینب تقوایی در شب های ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

به نقل از روابط‌عمومی سریال «زیر پای مادر»، این مجموعه تلویزیونی در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای از ششم خرداد و همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۲:۱۵ پخش خواهد شد.

این سریال که پیشتر «لبخند رخساره» نام داشت، سپس به «دیباجی» تغییر نام داد و در نهایت به «زیر پای مادر» تغییر نام داده است. تهران، مشهد، نیشابور، قدمگاه، هشتگرد و بندر انزلی از لوکیشن‌های اصلی سریال هستند.

تاکنون ۲۰ قسمت از این سریال تدوین و آماده پخش شده و تدوین سایر قسمت‌ها هم در حال انجام است. بیش از نیمی از اتفاقات و داستان سریال در مشهد مقدس و حرم امام رضا(ع) رخ می‌دهد. ف

کامبیز دیرباز، پریوش نظریه، بهناز جعفری، مهدی سلطانی، مجید واشقانی، آتیلا پسیانی، بهزاد فراهانی، حمیدرضا هدایتی، درسا بختیاری و علیرضا آرا از بازیگران اصلی مجموعه تلویزیونی “زیر پای مادر” هستند.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار