رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم‌های کوتاه «روتوش» و «دیدن» در بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم لس آنجلس رقابت می‌کنند. بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم لس آنجلس به عنوان بزرگ‌ترین جشنواره از مجموعه جشنواره‌های فیلمی که در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار می شود در این دوره دو فیلم کوتاه «روتوش» و «دیدن» از ایران را در بخش […]

فیلم‌های کوتاه «روتوش» و «دیدن» در بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم لس آنجلس رقابت می‌کنند.

بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم لس آنجلس به عنوان بزرگ‌ترین جشنواره از مجموعه جشنواره‌های فیلمی که در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار می شود در این دوره دو فیلم کوتاه «روتوش» و «دیدن» از ایران را در بخش مسابقه خود به رقابت می‌گذارد.

فیلم کوتاه «روتوش» به کارگردانی کاوه مظاهری سیمرغ بلورین بهترین فیلم کوتاه از جشنواره فیلم فجر، جایزه بزرگ جشنواره فیلم ترایبکا و معرفی به آکادمی اسکار را در کارنامه خود دارد.

«دیدن» به کارگردانی سهیل امیرشریفی نیز سیمرغ بلورین جشنواره جهانی فیلم فجر و چهار حضور بین‌المللی در جشنواره ها را در کارنامه خود دارد. از نقاط مشترک این دو فیلم کوتاه حضور سونیا سنجری به عنوان بازیگر اصلی و پویان شعله ور به عنوان تدوینگر و انجمن سینمای جوانان ایران به عنوان تهیه کننده این دو فیلم است.

جشنواره فیلم لس آنجلس که برگزیدگان بخش انیمیشن، تجربی و داستانی کوتاه آن به آکادمی اسکار معرفی خواهند شد ۱۴ تا ۲۲ ژوئن برابر با ۲۴ خرداد تا ۱ تیرماه در آمریکا برگزار خواهد شد.

منبع : مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار