رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

مهران ملکوتی که صدابرداری فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» به کارگردانی هومن سیدی را برعهده دارد، بیان کرد فعلا برنامه ای ندارد که فیلم دومش را بسازد. مهران ملکوتی صدابردار و کارگردان سینما با اشاره به جدیدترین فعالیت های سینمایی خود گفت: در حال حاضر مشغول همکاری با هومن سیدی در جدیدترین پروژه سینمایی او با […]

مهران ملکوتی که صدابرداری فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» به کارگردانی هومن سیدی را برعهده دارد، بیان کرد فعلا برنامه ای ندارد که فیلم دومش را بسازد.

مهران ملکوتی صدابردار و کارگردان سینما با اشاره به جدیدترین فعالیت های سینمایی خود گفت: در حال حاضر مشغول همکاری با هومن سیدی در جدیدترین پروژه سینمایی او با نام «مغزهای کوچک زنگ زده» هستم. تاکنون دو هفته از فیلمبرداری گذشته است و سکانس های خارج از تهران را کار می کنیم.

این صدابردار سینما بیان کرد: من در اکثر پروژه های هومن سیدی با او همکاری داشته ام و این پروژه نیز از دیگر فعالیت های قابل توجه این هنرمند به شمار می رود.

وی ادامه داد: تاکنون هیچ پروژه ای که بتوان به آن نگاه قطعی داشت به من پیشنهاد نشده است.

این سینماگر در پایان گفت: در زمینه فعالیت کارگردانی خود نیز باید بگویم هنوز هیچ برنامه مشخصی برای ساخت فیلم دوم ندارم.

نوید محمدزاده، فرید سجادی حسینی، علی اعلایی، فرهاد اصلانی، مرجان اتفاقیان، نوید پورفرج، هامون سیدی، لادن ژاوه وند، مهیار راحت طلب، مهرداد بهاالدینی، معیین شاهچراغی، اشکان حسن پور، پیمان پازوکی، امید شیری، آرمین بهجت، تیام منیری،   تبسم جمالی پور، منصوره ایلخانی، کامران دبیری، صفر محمدی، محمود کیان و نازنین بیاتی در «مغزهای کوچک زنگ زده» بازی می کنند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار