رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

تازه‌ترین تیزر فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» به کارگردانی منیره قیدی رونمایی شد.  به نقل از روابط عمومی فیلم «ویلایی‌ها»، جدیدترین تیزر این فیلم با صدای رضا رهگذر (گوینده قصه‌های ظهر جمعه از رادیو) رونمایی شد. اکران این فیلم هم‌اکنون در سینماهای کشور ادامه دارد. ویلایی‌ها فیلمی به کارگردانی منیر قیدی، نویسندگی منیر قیدی و ارسلان امیری و […]

تازه‌ترین تیزر فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» به کارگردانی منیره قیدی رونمایی شد.

 به نقل از روابط عمومی فیلم «ویلایی‌ها»، جدیدترین تیزر این فیلم با صدای رضا رهگذر (گوینده قصه‌های ظهر جمعه از رادیو) رونمایی شد. اکران این فیلم هم‌اکنون در سینماهای کشور ادامه دارد.

ویلایی‌ها فیلمی به کارگردانی منیر قیدی، نویسندگی منیر قیدی و ارسلان امیری و تهیه‌کنندگی سعید ملکان است.

این فیلم؛ قصه خانواده‌های فرمانده‌هان سپاه و ارتش در سال ۱۳۶۵ است. عزیز زن ۵۰ ساله‌ای است که همراه نوه‌هایش وارد مجموعه ویلاها می‌شود. الیاس نیز راننده بسیجی است که هر وقت وارد مجموعه می‌شود همه نگران این می‌شوند که شاید خبر شهادت یکی از فرمانده‌هان را بدهد. پس از مدتی سیما که عروس عزیز است از تهران می‌آید تا بچه‌های خود را به خارج از کشور ببرد.

در این فیلم بازیگرانی همچون صابر ابر، طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، آناهیتا افشار، علی شادمان، ثریا قاسمی، امیرعلی ایمان‌وند، علیرضا داوری، هستی فرطوسی، سوگل و سوگند بارانی و آوین منصوری حضور دارند.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار