رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

یادبود عباس کیارستمی و علی معلم امروز، سه‌شنبه ۲ خرداد ماه (۲۳ می) در چتر سینمای ایران در کن برگزار می‌شود. به نقل از سایت فستیوال کن، امروز سینماگران حاضر در جشنواره فیلم کن، ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران (۱۸ کن) در بخش چتر سینمای ایران در بازار فیلم این جشنواره مراسم یادبودی را برای […]

یادبود عباس کیارستمی و علی معلم امروز، سه‌شنبه ۲ خرداد ماه (۲۳ می) در چتر سینمای ایران در کن برگزار می‌شود.

به نقل از سایت فستیوال کن، امروز سینماگران حاضر در جشنواره فیلم کن، ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران (۱۸ کن) در بخش چتر سینمای ایران در بازار فیلم این جشنواره مراسم یادبودی را برای عباس کیارستمی و علی معلم برگزار می‌کنند.

عباس کیارستمی فیلمساز ایرانی بارها با آثارش در جشنواره فیلم کن حاضر بوده و یکی از کارگردانان ایرانی است که موفق به دریافت نخل طلای این جشنواره شده است.
علی معلم تهیه‌کننده و کارشناس سینمایی در سال‌های گذشته حضور فعالی در جشنواره‌های خارجی از جمله جشنواره فیلم کن داشته است که متاسفانه در این دوره از جشنواره حضور ندارد. بنابراین در نبود این دو سینماگر ایرانی، چتر سینمای ایران در بازار کن برای آن‌ها مراسم یادبودی را در نظر گرفته است.

در این مراسم علاوه برهنرمندان ایرانی حاضر در کن، احمد کیارستمی و امید معلم فرزندان عباس کیارستمی و علی معلم هم حضور خواهند داشت.

در این دوره ۹ کمپانی شامل فیلمیران، الی ایمیج، آریا صنعت تخیل، پرشن فیلم دیستیری بیوشن، ال ای فیلم پروآل، آوای هنر سلامت، فجر اینترنشال فیلم فستیوال، موسسه آوینی و بنیاد سینمایی فارابی زیر چتر سینمای ایران در بازار جشنواره فیلم کن فعالیت می‌کنند.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار